Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال درج برخی اخبار در مورد اتفاقات پس از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - ترینیداد و توباگو، بخش رسانه‌ای تیم ملی کشورمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال ایران:

طی چند روز گذشته صحبت‌های بی پایه و اساسی توسط مهرداد مسعودی که اصولا کارشناس رسمی بی بی سی است، مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- تاکید می‌داریم که این موضوع به صورت کامل کذب بوده و اساسا تکذیب می‌کنیم.

۲- فدراسیون فوتبال ایران شکایت رسمی خود را در مورد مهرداد مسعودی به فدراسیون فوتبال قطر، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و همینطور ایشان از تمامی ارتباط‌ها، ورودی و نزدیکی به تیم ملی ممنوع خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران را نخواهد داشت.

۳- لازم به ذکر است که بیش از صد نفر دیگر در روز مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا در محل VVIP ورزشگاه آزادی حضور داشتند و تنها ایشان این تهمت‌ها و دروغ‌ها را مطرح کرده و عمدا برای گمراه کردن اذهان هواداران، ابراز خوشحالی زیکو را به دستیار برزیلی -پرتغالی که دوستی قدیمی با زیکو داشته به تیم ملی مرتبط کرده است. این رفتار و دروغ‌های مسعودی غیرقابل قبول و تاسف آور است.

۴- اتفاقی که پس از دیدار تیم ملی در ورزشگاه رخ داد توسط یکی از خبرنگارانی بود که بدون احترام به قوانین برگزاری مسابقات فوتبال و با حضور در مکانی در استادیوم که نمی‌بایست حضور داشته باشد (پشت دروازه تیم ملی در طول تمرین بازیکنان پس از بازی) و همینطور در نزدیکی اتوبوس تیم ملی اصرار به گرفتن مصاحبه در خصوص موضوعی بود که مسعودی آن را مطرح کرده بود که موجب ناراحتی کمک مربی تیم ملی شده است.

به هر حال همه اهالی رسانه همیشه برای اعضای تیم ملی قابل احترام بوده و خواهند بود و همه ما در تیم ملی و باشگاه‌ها در تلاش برای اعتلای نام ایران هستیم و در واقع همه ما باید تلاش کنیم تا موجبات آرامش و تمرکز تیم ملی را مهیا کنیم. زمانی که ما در تلاش برای دفاع از واقعیات، حقیقت و صداقت هستیم این مطلب می‌بایست به عنوان نشانه‌ای از احترام و وجاهت قلمداد شود و قطعا فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا بکار خواهد بست و نسبت به این موضوعات آگاه بوده و از ایجاد جریان‌های مخرب بر علیه تیم ملی جلوگیری به عمل خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: پاداش یک و نیم میلیون دلاری فیفا به ایران کجاست؟  طالقانی: برای تامین بودجه مدنظر کی روش، روی پاداش فیفا حساب کرده ایم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پاداش ایران در جام جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی خبر داد و گفت: آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت درباره شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از آنها به تصویب رسیده است.

محمد آذرپناه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های پیش بینی شده درخصوص صادرات تولیدات دانش‌بنیان گفت: طی سال‌های گذشته بخش تعاون در استان تهران بیشتر درگیر مشکل مسکن بود. به ویژه واحدهایی که تامین زمین یا بحث انتخاباتشان دچار مشکل شده بودند و ما پیگیری مشکلات آنها را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حوزه تولید و دانش‌بنیان برنامه‌های عملیاتی گسترده‌ای صورت گرفته که بخشی از حمایتها معطوف به حمایت‌های بازاری است و طی چند سال گذشته آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت در بحث شرکت‌های دانش بنیان به تصویب رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران درعین حال اولویت صادرات در استان را صادرات دانش بنیان ذکر کرد و گفت: درکنار آن صادرات تولیدات دیگر از جمله صنایع دستی و مشاغل خانگی را نیز در دستور کار داریم.

به گفته آذرپناه عرضه محصولات صادرات محور با رویکرد تعاونی‌های دانش‌بنیان و تعاونی‌های صادراتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است و تلاش شده با اختصاص غرفه‌های مختص کالاهای ایرانی در کشورهای هدف، صادرات محصولات از طریق اتاق های تعاون و بازرگانی انجام شود و به شکل مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره ای کشورهای مورد نظر عرضه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد