Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اولین دوره مسابقات استقامت هیئت سوارکارى خراسان رضوى روز گذشته در مدرسه سوارکارى کاظمیان در سه بخش ۶٠،۴٠،٢٠ کیلومتر برگزار شد.

در پایان این مسابقات و در ٢٠ کیلومترمحمد صالحى موفق به طى مسیر شد در ۴٠ کیلومتر مریم دانشور عنوان نخست و فاروغ تیمورى در جایگاه دوم ایستاد همچنین در  ۶٠ کیلومتر کاظم نعیمى، محمدرضا عباس زادگان و ایمان عظیمى به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدرسه مشهد برنا مسابقات سوارکارى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی