Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جنبش‌هاي مقاومت در نوار غزه توانمندي‌ نظامي و موشکي خود را بسيار ارتقا داده‌اند و مقامات اسرائيل و نهادهاي امنيتي اين رژيم از علني شدن و صحبت در اين باره خودداري مي‌کنند.
به گزارش روز شنبه پارس تودي، سايت صهيونيستي دبکا در گزارشي فاش کرد: موشک‌هايي که نيروهاي مقاومت فلسطين به اسرائيل شليک کردند، برد آنها تا 11 کيلومتر مي‌رسد و اين موشک هاي ميان برد اهدافي را در شهرک صهيونيستي عسقلان هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سايت دبکا هشدار داد: موشک‌هاي جديد مخصوص هدف‌ قرار دادن آتشبارهاي سامانه گنبد آهنين در شهرک هاي اطراف غزه هستند و هدف اصلي اين موشک ها منهدم کردن سامانه هاي دفاعي است و مي‌تواند آتشبارهاي توپخانه‌ها و مراکز تجمع نيروهاي زرهي، تجهيزات جنگي، پايگاه‌هاي فرماندهي، کانال‌هاي دفاعي و خندق‌ها و سامانه گنبد آهنين را هدف قرار دهد.
طبق گزارش اين سايت صهيونيستي، علت موافقت مقامات اسرائيل با آتش‌بس اخير بدون کسب هيچ گونه دستاورد نظامي در غزه، وحشت از هدف قرار گرفتن سامانه‌هاي دفاعي اطراف غزه بوده است، زيرا در اين صورت فاجعه‌اي براي اسرائيل و شهرک نشيان اتفاق مي‌افتد.
رسانه هاي رژيم صهيونيستي گزارش دادند نيروهاي مقاومت فلسطين از يکشنبه شب گذشته تا روز سه شنبه موفق شدند 470 موشک از نوارغزه به سمت اراضي اشغالي شليک کنند.
رسانه هاي اين رژيم همچنين اذعان کردند، سامانه دفاع موشکي «گنبد آهنين» همچنان ناکارآمد بوده و توانسته تنها 100 موشک از ميان 470 موشک شليک شده به سمت اراضي اشغالي را رهگيري کند.
پيشتر نيز، «موتي شفر» کارشناس مهندسي پرواز و فضا و برنده جايزه موسوم به «امنيت اسرائيل» گفت، گنبد آهنين بزرگترين فريبي است که منطقه به خود ديده و ارتش اسرائيل تلاش مي کند اين سامانه را بين چند کشور در سطح جهان تبليغ و بازاريابي کند تا ميلياردها دلار از آن به دست آورد، درحالي که گنبد آهنين چيزي جز يک نمايش صوتي و نوري نيست که نمي تواند موشک هاي فلسطينيان را رهگيري کند.138/112
کليدواژه مقاومت

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 33 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»