Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:56:00 GMT

سران سعودی به "خائن الحرمین" تبدیل‌ شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۲۶۸

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای معرفی داعش به‌عنوان نماد اسلام در دنیا گفت: امروز سران سعودی به خائن الحرمین تبدیل‌ شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدی‌گلپایگانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید جامعه المصطفی اظهار داشت: آیت‌الله اعرافی در طول سال‌های طولانی مدیریت در این مرکز فعالیت‌های ارزنده فراوانی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز افرادی در این مراسم تودیع و معارفه می‌شوند که انسان‌های شناخته‌شده‌ای از نظر علمی و مدیریتی در سطح حوزه‌های علمیه بوده و خدمات ارزنده‌ای را در سال‌های اخیر انجام داده‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری‌ با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) درباره فضای دوران تولد خجسته پیامبر گرامی اسلام(ص) ادامه داد: زمانی که رسول گرامی اسلام(ص) به دنیا آمد، مردم مکه در بدترین دوران اعتقادی و اخلاقی خود به سر می‌بردند، بیش از 360 بت در اطراف خانه کعبه آویخته شده بود و بسیاری از مردم آن دوران مکه دارای بت‌های خانگی بوده و بت‌پرستی به معنای واقعی کلمه در تمام ابعاد زندگی مردم شبه‌جزیره رسوخ کرده بود.

وی فضای جهل دوران صدر اسلام را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: زمانی که پیامبر مکرم اسلام(ص) به پیامبری مبعوث شدند صرفاً 12 نفر در شبه‌جزیره سواد و قدرت نوشتن داشتند، نبی مکرم اسلام(ص) در چنین فضای جهل و فقدان سواد، تبلیغ رسالت خود را با مسئله مهم و بزرگ علم و سواد سوادآموزی آغاز می‌کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ابراز کرد: نشر حقایق و معارف اسلام وظیفه و رسالت اصلی جامعه المصطفی است، متأسفانه کشورهای غربی در اذهان مردم جهان، اسلامی خشن و بر حول محور داعشی ایجاد کردند درحالی‌که زمینه‌های پیدایش داعش دلارهای نفتی سعودی و حمایت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای غربی و آمریکا بوده است.

محمدی گلپایگانی عنوان کرد: باید سیاستی را دنبال کرد که جوانان کشورهای غربی اسلام را از منبع اصلی آن دریافت کنند، امروز سران سعودی غرق در فساد و شهوت‌رانی بوده و جنایت‌های وحشیانه‌ای در بین امت‌های اسلامی به‌ویژه یمن انجام می‌دهند، سران سعودی در وضعیت کنونی به خائن الحرمین تبدیل‌ شده‌اند.

وی تصریح کرد: جامعه المصطفی العالمیه فرزند شایسته حوزه علمیه بوده که باید در مسیر نشر حقایق و معارف اصیلی اسلامی قدم بردارد، این مرکز باید در مسئله تدریس و تبلیغ به التزامات کشورهای هدف توجه کرده و همراه با اعتدال و منطق حرکت‌های خود را جهت دهد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد

وحید زرگر فرماندار آوج در نخستین نشست شورای اداری شهرستان آوج در سال جدید گفت: سپاه پاسداران نهادی است که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز سپاه به یک سرمایه ملی برای ایران و جهان اسلام تبدیل شده و شادی و احساس غرور ایرانیان و مسلمانان سایر نقاط جهان از عملیات غرورآفرین و مقتدرانه "وعده صادق" نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.

زرگر با بیان اینکه زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آن‌ها در تحقق شعار سال ضروری است، ادامه داد: دستگا‌های اجرایی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آنها در امر تولید را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شناسایی طرح‌های قابل پیشرفت از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است که با استفاده از جذب اعتبار یا استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند مولدسازی و ارزش‌آفرینی می‌توان آنها را به مرحله بهره‌برداری رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟