Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دومين نمايشگاه ساز خانه موسيقي شب گذشته (25 آبانماه) با حضور کم نظير پرشور هنرمندان و علاقمندان در خانه هنرمندان به نقطه پايان رسيد. در اين شب هنرمنداني چون حسين عليزاده(آهنگساز و نوازنده پيشکسوت تار)، داريوش پيرنياکان(نوازنده و مدرس پيشکسوت تار)، علي اکبر شکارچي(نوازنده پيشکسوت کمانچه)، سعيد ثابت(نوازنده پيشکوت سنتور)، حميدرضا نوربخش(مديرعامل خانه موسيقي)، مجيد رجبي معمار(مديرعامل خانه هنرمندان ايران)، دکتر ناصر آقايي(استاد پيشکسوت تاتر)، فرمان مرادي(رئيس کانون سازندگان ساز)، رامين جزايري، بياض اميرعطايي(از ساز سازان پيشکوست)، حميدرضا عاطفي(مديراجرايي خانه موسيقي)، داود آزاد(نوازنده وخواننده موسيقي ايراني) و جمع زيادي از هنرمندان جوان موسيقي ايران از اين نمايشگاه بازديد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازسازان شرکت کننده در نمايشگاه که اغلب از جوانان و از شهرستان هاي مختلف ايران بودند در اين شب حضور عليزاده، پيرنياکان، شکارچي و ... را مغتنم دانستند و درباره سازهاي ساخت خود با اين استادان به گفتگو پرداخته و از رهنمود هاي ايشان بهره بردند.
استادان بازديد کننده هم در فرصت کوتاهي که داشتند برخي تجربيات و نظرات خود را به سازندگان منتقل کردند و برخي نيز گفتگوي مفصل را به ديدار و ملاقاتي خصوص موکول کردند.
همچينين بسياري از بازديدکنندگان نمايشگاه از جواناني بودند که به دليل عدم پخش تصوير ساز از رسانه ها با سازهاي موسيقي ايراني آشنا نبودند و نمايشگاه فرصتي بود تا در اين فضا با سازها و همچنين نحوه نواختن آنها آشنا شوند.
روز گذشته پيش از آغاز ساعت بازديد، سازندگان ساز شرکت کننده در نمايشگاه در سالن مميز خانه هنرمندان گرد هم آمدند و پس از سخنان داريوش النجري(دبير هنري نمايشگاه) و عطا نويدي(مدير اجرايي نمايشگاه) لوح تقدير و گواهينامه حضور در «سازخانه» که به امضاي حميدرضا نوربخش(مديرعامل خانه موسيقي) و فرمان مرادي(رئيس کانون سازسازان) رسيده بود، به آنان اهدا شد.
در ادامه نيز سازندگان ساز در محوطه بيروني خانه هنرمندان عکس يادگاري دومين نمايشگاه سازخانه را ثبت کردند.
با اعلام پايان ساعت بازديد آخرين روز نمايشگاه يک گروه سازهاي کوبه اي متشکل از جوانان هنرمند در محوطه داخلي خانه هنرمندان به اجراي موسيقي پرداختند که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.
«سازخانه» (دومين نمايشگاه ساز خانه موسيقي) از 21 تا 25 آبانماه 1397 در گالري هاي مميز، ميرميران، پاييز و زمستان خانه هنرمندان ايران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت

علیرضا وحید زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان با همراهی علی ابراهیمی زرندی، معاون امور اجتماعی بهزیستی ضمن حضور در موسسه خیریه بچه‌های ما از این مجموعه بازدید به عمل آورد.

علیرضا وحید زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این بازدید ضمن گفت و گو با مدیرعامل و کارکنان این مجموعه و تبریک سال نو در میان فرزندان بخش‌های مختلف این مجموعه، شامل: خانه کودکان ۳ تا ۶ ساله با تعداد ۱۲ فرزند مقیم، خانه پسران ۷ تا ۱۲ ساله با تعداد ۱۶ فرزند مقیم، خانه پسران ۱۳ تا ۱۸ ساله با تعداد ۷ فرزند مقیم، خانه دختران ۷ تا ۱۲ ساله با تعداد ۱۷ فرزند مقیم و خانه دختران ۱۳ تا ۱۸ ساله با تعداد ۱۲ فرزند مقیم حضور یافت و از نزدیک با آن ها به گفت و گو نشست.

در این دیدار همچنین مدیرکل بهزیستی استان از کارگاه‌های مختلف خیاطی، سفالگری و... این مجموعه بازدید به عمل آورد.

طی دوره ۳ ساله از اوایل ۱۳۹۹ تا اوایل ۱۴۰۳ تعداد فرزندان باز پیوند شده از سوی خیریه بچه های ما به خانواده‌ها ۷۰ فرزند، تعداد فرزندانی که به خانواده جایگزین یا فرزند خواندگی سپرده شده اند ۴۷ فرزند و تعداد فرزندان ترخیص به خود با زندگی مستقل ۱۹ فرزند می‌باشد که فرزندان مقیم در خانه مستقل بچه‌های ما همگی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد می‌باشند و با افتخار و سربلندی در رشته تحصیلی خود با موفقیت و مهارت مشغول به کار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ما نسلی بی نظیر اما در حال پایان هستیم
  • شنیدن یک دعای معروف در هوای موسیقی/ اینجا یک پناهگاه است
  • بیش از پانصدهزارنفر از اماکن تاریخی و گردشگری همدان بازدید کردند
  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • فرامرز اصلانی در قطعه هنرمندان دفن می‌شود؟
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب