Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، هیأتی از فرستادگان جنبش انصارالله یمن به ریاست «محمد القبلی»، با حضور در مقر مرکزی مقاومت اسلامی نُجَباء در بغداد، با دبیرکل این جنبش ملاقات کردند.

در این دیدار، طرفین راجع به آخرین تحولات یمن گفتگو و تبادل نظر کردند.

شیخ «اکرم الکعبی» با تمجید از مقاومت ملت یمن و نقش رزمندگان انصارالله در مقابله با هجوم امریکایی ـ سعودی، بر شکست نقشه‌های مستکبران در برابر اراده آنان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

القبلی نیز متقابلا اهتمام مقاومت اسلامی نُجَباء به یاری ملت یمن در مواجهه با دشمنان متجاوز را مورد ستایش قرار داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یمن برنا اسلامی مقاومت نقشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید السنوار از میدان های جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  یورونیوز اذعان کرد یحیی سنوار از رهبران حماس روی زمین، و نه در تونل ها با رزماندگان مقاومت دیدار کرد

 

بازدید السنوار از میدان های جنگ

شبکه اروپایی یورونیوز به نقل از منبعی در جنبش حماس اعلام کرد: سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی بود، بازدید و وضع نیروها را بررسی کرده است. پیشتر هم یک منبع در جنبش حماس در مصاحبه با پایگاه العربی الجدید اعلام کرده بود: «یحیی سنوار در میدان، جنبش حماس را فرماندهی می کند.» به گفته این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، یحیی سنوار همچنین رهبران این جنبش در خارج را از وضع مقاومت در نوار غزه آگاه کرد و در این گفتگوها آمار و گزارش های دقیق میدانی ارائه کرد که نشان دهنده قدرت مقاومت، صلابت و توان آن برای مقابله با نظامیان صهیونیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد