Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@16:37:11 GMT

کلاس اسباب بازی به دبستان‌ها می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۳۳۵

وزیر آموزش‌وپرورش گفت:‌دوره ابتدایی و پایه‌های اول، دوم و سوم دبستان، کلاس اسباب بازی آموزشی را ایجاد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمد بطحایی امروز در چهارمین جشنواره اسباب بازی اظهار کرد: در دوره ابتدایی و پایه‌های اول، دوم و سوم دبستان، کلاس اسباب بازی آموزشی را ایجاد می‌کنیم و بچه‌ها دو تا سه ساعت در هفته از طریق بازی با اسباب بازی‌ها، اهداف آموزشی را فراخواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع مهمترین برنامه‌ای است که در سال جاری با همت معاونت علمی ریاست جمهوری اجرایی خواهیم کرد. اسباب بازی به عنوان بخشی از تکنولوژی آموزشی وارد مدارس و کلاس‌ها به ویژه در دوره ابتدایی می‌شود تا شادی و نشاط همراه بچه‌ها شود و آنها را به یادگیری علاقه‌مند کند.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش نیازمند چنین نوآوری‌هایی است و حتما این اقدامات این وزارتخانه را به سرعت به آنچه سند تحول ترسیم کرده نزدیک می‌کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی