Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما  در این جشنواره ،نیروی دریایی ارتش تمامی مناطق ، مراکز و پایگاههای دریایی شامل تهران ، انزلی ، رشت ، نوشهر ، خرمشهر ، بوشهر ، بندرعباس ، جاسک ، چاه بهار ، مرکز پشتیبانی سیرجان ، مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان ، خاک و منجیل حضور دارند

در این جشنواره  بیش از 400 نفر در رشته های قرآنی حفظ ، قرائت ، مفاهیم و اذان ، سرود و رشته های ورزشی شامل : کشتی ، مینی فوتبال چمن ، دارت ، دو صحرانوردی ، تیر اندازی با طپانچه، شنا ، آمادگی جسمانی ، تنیس روی میز ، طناب کشی  6 روز  رقابت می کنند و  برترینها برای مسابقات فرهنگی ، ورزشی و قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم  آغاز بکار این جشنواره امیر دریادار تورج حسنی مقدم جانشین فرمانده  نیروی دریایی ارتش در سخنانی ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت را از اهداف جشنواره  اعلام کرد  و گفت : درس   قرانی  مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم باید در راس  برنامه های فرهنگی باشد.

امیر دریادار تورج حسنی مقدم   از برگزاری جشنواره سرود  اولین بار دراین جشنواره فرهنگی خبر داد و گفت ضمن اولویت داشتن اصل حماسی و عاشورایی بودن مضمون سرود ها ، باید سرودها  یاد آور مقاومت و شجاعت باشد و ایجاد یک گروه یا حتی گردان سرود حماسی در نیروی دریایی  محقق شود..

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سیرجان دریایی فرهنگی ارتش جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیردریادار شهرام ایرانی در بازدید از امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های بندر امیرآباد از ناوگروه مستقر در اسکله نیز بازدید و فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران نیروی دریایی ارتش تبریک گفت و از ایشان خواست با اقتدار و صلابت همانند گذشته در حفظ امنیت دریایی و کشتی‌های متردد به بندر خصوصاً ناوگان دریایی کشور جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرده تا بدون دغدغه و کوچک‌ترین لطمه‌ای اقتصاد دریا پایه در شمال کشور پر رونق شده و توسعه یابد.

دیگر خبرها

  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • قدردانی سفیر ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش
  • فیلم| نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان