Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@08:42:06 GMT

برپایی ۱۵۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۳۹۵

برپایی ۱۵۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس البرز

مسعود مهرانی‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها با رویکرد افزایش سطح مطالعه در مدارس، اختصاص کتاب در سبد مصرفی خانواده و ایجاد انگیزه و رقابت در مطالعه بین جامعه هدف به مدت یک هفته دایرشده و کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه‌ها بر اساس گروه سنی دانش‌آموزان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرانی‌نیا در ادامه به برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان البرزی اشاره کرد و گفت: بازدید از کتابخانه‌های عمومی، اختصاص موضوع انشا دانش‌آموزان به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، برپایی جشن کتاب، دعوت از شخصیت‌های علمی و فرهنگی برای حضور در مدارس و گفت‌وگو با دانش‌آموزان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از برنامه‌های هفته کتاب در مدارس البرز است.
وی یادآور شد: همچنین مرحله کشوری دومین جشنواره دانایی و توانایی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود که 12 دانش‌آموز از البرز در این جشنواره حضور دارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی معاون پرورشی نمایشگاه کتاب دانش آموز مدارس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد منظوری هفته مشاغل را فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف و فراهم شدن زمینه انتخاب رشته متناسب با استعداد، توانایی، هوش، رغبت و علایق آنها دانست و گفت: در هفته مشاغل دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با مشاغل و لزوم وجود آنها در جامعه آشنا می‌شوند. همچنین علاقه به جست وجو و سوال کردن، تحریک حس کنجکاوی دانش آموزان، تقویت فرهنگ کارآفرینی، شناخت خود و مسیر آینده آنها از دیگر اهداف برگزاری این هفته است.

وی بیان کرد: اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در راستای معرفی شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی، برگزاری جلسات توجیهی در خصوص اجرای طرح‌ها و برنامه‌های معرفی مشاغل، برپایی نمایشگاه، ارائه کلیپ‌های آشنایی با مشاغل مختلف برای استفاده دانش آموزان و اولیا و برگزاری مسابقات و وبینارهای گوناگون از جمله برنامه‌های این اداره در هفته مشاغل است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه بهترین مشاوره شغلی به دانش‌آموزان است و در این راستا تمامی مدیران مدارس، مشاوران و مربیان همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا بهترین نتیجه حاصل شود.

کد خبر 6084361

دیگر خبرها

  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد