Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@21:45:40 GMT

۷ انتصاب در شرکت ملی حفاری ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۴۰۷

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در احکام جداگانه‎ای، قائم‎مقام، سرپرست معاونت عملیات حفاری، سرپرست معاونت امور فنی و مهندسی، سرپرست معاونت پروژه‎های حفاری، سرپرست مدیریت منابع انسانی، مشاور عالی و مشاور منابع انسانی و ساختار مدیرعامل را منصوب کرد.به گزارش بلاغ،به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سپهر سپهری، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا خوشایند را به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل منصوب کرد و محمدرضا تاکایدی را که تا پیش از این عهده‎دار این سمت بود، به عنوان مشاور عالی خود برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهری در احکام دیگری، محمد آل‎خمیس را به عنوان سرپرست معاونت عملیات حفاری، مهران مکوندی را به عنوان سرپرست معاونت امور فنی و مهندسی، علیرضا لایجی را به عنوان سرپرست معاونت پروژه‎های حفاری و علیرضا زاهدزاده را به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

وی همچنین یونس بنی سعید را که پیش‎تر مدیریت منابع انسانی این شرکت را بر عهده داشت، به عنوان مشاور خود در امور منابع انسانی و ساختار شرکت انتخاب کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است

گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جریان بازدید وزیر نیرو از این مجموعه با تاکید بر اینکه متخصصان شرکت بی‌وقفه در حال آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی کشور برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال هستند، ادامه داد: به منظور ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور برای گذر موفق از روزهای اوج مصرف امسال تعداد ۱۸۰ پروژه تعمیراتی به ظرفیت ۱۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران یادآور شد: در طی یکسال گذشته ۱۶ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه‌ها در این مجموعه ساخته شده است که انجام این اقدامات موجب جلوگیری از خروج ۸۰ میلیون یورو ارز از کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران حرکت فزاینده‌ای در رفع کامل وابستگی و خودکفایی ساخت قطعات و بازسازی تجهیزات نیروگاهی برداشته است، اظهار کرد: دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده و ایران به جمع پنج کشور دارنده فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوسته است.

مرادی با تاکید بر اینکه هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی نداریم، افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی علاوه بر رفع نیازهای کشورمان، در حال صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشورهای منطقه هستند.
شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع در استان البرز واقع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899609

دیگر خبرها

  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم