Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، این فروشگاه در یادداشتی به جزئیات برگزاری این رویداد پرداخته است که در ادامه می‌خوانیم.

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان در جنوب غرب تهران، خیابان امامزاده حسن(ع)، نبش لقمان حکیم واقع شده و انواع پوشاک فصل را با کیفیت و قیمت مناسب برای اعضای خانواده اعم از پوشاک، زنانه، مردانه، کودک و نوجوان را به صورت حضوری و غیرحضوری ( آنلاین از سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام ) به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فروشگاه به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک ایران در مساحتی بیش از ۶ هزار مترمربع، طرحی جدید در قالب بازارهای هفتگی با نام Monday market Iranian shopping center یا همان دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان، ارائه کرده است.

اگر از مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان بوده و یا اینکه اخبار مربوط به فروشگاه ایرانیان را از سایت این فروشگاه دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که آخرین دوشنبه هرماه بزرگ‌ترین دوشنبه بازار پوشاک ایران برگزار می‌شود.

دومین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان

سال ۹۷، اولین سال برگزاری بازار هفتگی فروشگاه ایرانیان بوده و ۲۸ آبان ماه دومین دوشنبه بازار پاییزی آن محسوب می‌شود.

چه کسانی می‌توانند از طرح دوشنبه بازار استفاده کنند؟

همه کسانی که حداقل یک‌بار از فروشگاه ایرانیان خرید کرده و شماره موبایل صحیح خود را به صندوقدار اعلام کرده‌اند و افرادی که دارای کارت عضویت هستند(اسامی آن‌ها در قسمت باشگاه مشتریان ثبت‌ شده است) می‌توانند از طرح دوشنبه بازار استفاده کنند.

افرادی که اشتراک ندارند و قبلا خریدی انجام نداده‌اند، برای استفاده از تخفیف دوشنبه بازار می‌توانند یک روز قبل از آخرین دوشنبه هرماه با حضور در فروشگاه و با انجام خریدی (هرچند کوچک)، عضو باشگاه مشتریان شده و از مزایا و تخفیف ۱۰ درصدی بزرگ‌ترین دوشنبه بازار پوشاک تهران بهره‌مند شوند.

مزایای دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان مفتخر است طی طرح دوشنبه بازار، تمامی کالاهای خود را در فضایی مدرن و فروشگاهی با امکانات کم‌نظیر مانند مجهز بودن به هشت رشته پله‌برقی برای دسترسی به همه طبقات فوقانی و زیرزمین، آسانسور، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان استراحت مخصوص مشتریان، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه مخصوص بانوان و آقایان، سرو انواع غذای فوری و امکاناتی دیگر کالاهای خود را با ۱۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند.

این فروشگاه در کنار فروش عادی خود اقدام به سرویس‌دهی و پذیرش حواله پوشاک از سازمان‌های مختلف می‌کند. افرادی که ۲۸ آبان ماه، دومین دوشنبه بازار پاییزی، کارت حواله همراه داشته و برای خرید به فروشگاه مراجعه کنند، می‌توانند علاوه بر تخفیف، کالاهای خود را به صورت اقساطی خرید کنند.

عضویت در باشگاه مشتریان

برای عضویت در واحد باشگاه مشتریان فروشگاه و استفاده از مزایای آن، بعد از اتمام خرید و ثبت شماره موبایل توسط صندوقدار، به طبقه بالای همکف (طبقه اول) مراجعه کرده و با ارائه فاکتور، فرم مربوطه پر شود. از این پس فرد موردنظر جزو مشترکان فروشگاه شده و می‌تواند از مزایای آن استفاده نماید. ازجمله:

تخفیف ۱۰ درصدی روز تولد، سالگرد ازدواج و تخفیف ۵ درصدی ماه مناسبت بهره‌مند شود. کدهای قرعه‌کشی به اسم مشترک ثبت‌شده و در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود. در مدت زمانی که برای تعویض کالا تعیین‌شده ( ۴۸ ساعت ) می‌توان به راحتی و با تایید مسئول غرفه، کالا را تعویض کرد. از تخفیف ۱۰ درصدی دوشنبه بازار بهره‌مند می‌شود.

انتهای پیام

true برچسب ها : بازار پوشاك فروشگاه بزرگ ایرانیان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان یکی از راهبردی‌ترین شرکت‌های زیر مجموعه صنایع بزرگ نفت و فولاد کشور و نخستین تولیدکننده لوله‌های فولادی در غرب آسیا، در نخستین حضور فعال و پویای خود در ششمین نمایشگاه اکسپو، گام بلندی برای رقابت جدی در بازار‌های کشور‌های همسایه برداشت.

شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید لوله‌های فولادی انتقال نفت و گاز در خاورمیانه برای یافتن بازار‌های جدید و ترسیم یک افق صادراتی روشن، در نخستین حضور فعال خود در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران "اکسپو" بازار‌های هدف در کشور‌های حوزه خلیج فارس و همسایگان شرقی و غربی را نشانه گرفته است.

مدیران شرکت لوله‌سازی اهواز در این نمایشگاه برای انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های بزرگ منطقه خاورمیانه، با بازرگانان و مدیران شرکت‌های بزرگ از عراق، ارمنستان، روسیه، افغانستان، عمان و قطر وارد مذاکره شدند و در سه روز نخست نمایشگاه، شرکت لوله‌سازی اهواز قدم‌های نخستین خود به منظور یافتن بازار‌های جدید با محوریت کشور‌های همسایه را استوار و محکم برداشت.

همچنین در چارچوب مذاکرات مشترک بین شرکت لوله‌سازی اهواز با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و قطر، ایران و عمان و ایران و افغانستان، راه‌های همکاری‌های مشترک برای حضور در بازار‌های هدف ارائه و برنامه‌ریزی‌های مدون انجام شد.

شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون متر مربع پوشش (لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده‌های لوله در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران" اکسپو" امروز به کار خود پایان می دهد.

دیگر خبرها

  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»