Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@04:01:09 GMT

◄ تاسیس دو شرکت نوسازی ناوگان و لوکوموتیو در طبس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۶۷۵

◄ تاسیس دو شرکت نوسازی ناوگان و لوکوموتیو در طبس

تین‌نیوز | 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت طبس از تاسیس دو شرکت با مجوز نوسازی واگن و لوکوموتیو در طبس خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمود زارع نیا گفت: در صورت فعالیت این دو شرکت افقی برای توسعه صنایع جوار ریلی ایجاد خواهد شد و به موازات آن می‌توان واحدهای ساخت قطعات و تجهیزات احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: با توجه به وجود اداره کل راه‌آهن شرق در طبس، تنوع مواد معدنی از فلزی و غیرفلزی و نقل‌وانتقال بار از منطقه راه‌آهن شرق، وجود 76 درصد معادن زغال‌سنگ کشور در طبس، رویکرد دولت برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و صنایع فرآوری مرتبط و همچنین مقرون به صرفه بودن استفاده از ناوگان ریلی در حمل‌ونقل بارهای معدنی، فعالیت صنایع جوار ریلی در طبس را توجیه‌پذیر می‌کند.

این مقام مسئول گفت: یکی از شرکت‌ها با حجم سرمایه‌گذاری 250 میلیارد ریال در واحد تعمیرات، بازسازی و نوسازی لوکوموتیو فعالیت خواهد کرد.

زارع‌نیا افزود: شرکت دوم نیز درزمینهٔ بازسازی و نوسازی واگن با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم برای 75 نفر در طبس فعالیت خواهد کرد.

او گفت: این شرکت‌ها با نظر مثبت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی توانستند مجوزهای تاسیس را بگیرند.

جانمایی مکان این شرکت‌ها در مجاورت مرکز راه‌آهن با توجه به ارتباط این مرکز با خطوط اصلی و خطوط فرعی ریلی است که موافقت‌های اولیه آن در خصوص واگذاری زمین در مجاورت راه‌آهن شرق کشور انجام شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نوسازی واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی

تین نیوز

 شرکت لجستیک روسی FESCO توافقنامه هایی را با پنج شرکت لجستیک چینی امضا کرده است که این توافقنامه ها به طور کلی مربوط به حمل و نقل ریلی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ، شرکت FESCO با پنج شرکت لجستیک چینی وارد توافق شده است. این شرکت روسی توافقنامه ای را با گروه لجستیک بین المللی Weisa امضا کرده است که در آن دو شرکت توافق کردند برای بهینه سازی حمل و نقل ریلی در مرز روسیه و چین همکاری کنند. همچنین قراردادی با شرکت بین المللی  HAOامضا شده است که قصد دارد حمل و نقل کانتینری را از طریق راه آهن بین روسیه و شهر های چین و اطراف آن توسعه دهد. این شرکت ها به دنبال گسترش حمل و نقل بین دو کشور هستند. 

 همچنین توافقنامه هایی با Qingdao East Venture Logistics, Neptune Logistics and Kunrong International Trade با هدف ایجاد ارتباط های تجاری مضاعف بین روسیه و چین، شروع مسیرهای تجاری جدید بین شهرهای مختلف در هر دو کشور، و در نهایت، افزودن به حجم تجارت فی مابین دو کشور امضا شده است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • چرا در زمان خودتان لوکوموتیوی واگذار نکردید/ با کدام عملکردتان برای راه آهن نسخه می پیچید؟
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • ◄ تجربیات لوکوموتیوهای GT46 و GT42، سمینار IHHA 2001
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  •  رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی