Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:06:46 GMT

برف شادی گازفندک از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۷۷۲

برف شادی گازفندک از آب درآمد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: با رصد و هوشیاری ماموران گمرک بازارچه مرزی سومار یک محموله محصولات صادراتی گاز فندک به تعداد 900 کارتن 48 عددی که با عنوان برف شادی اظهار شده بود، توقیف شد.

خلیل حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران گمرک بازارچه مرزی سومار با استفاده از دانش، تخصص، نظارت و دقت لازم و با بهره گیری از سامانه جامع امور گمرکی در روند تشریفات گمرکی در کوتاه ترین زمان موفق به رصد اطلاعات محموله در سامانه گمرکی شدند و به توقف این محموله اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: مأموران گمرک بازارچه مرزی سومار پس از کشف این محموله با تشکیل صورتجلسه قاچاق، کالای مکشوفه را برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل دادند.
مرز سومار نزدیک ترین مرز کشورمان به بغداد محسوب می شود که کمترین فاصله را به کربلای معلا و استان های جنوبی عراق دارد.
بخش سومار در فاصله 90 کیلومتری شهر قصرشیرین دارای 2 شهر سومار و نفت شهر و 13 روستاست و با عراق 86 کیلومتر مرز مشترک دارد.
بازارچه مرزی سومار در فاصله پنج کیلومتری شهر مرزی سومار قرار دارد و در آن سوی مرز و در عراق، نزدیک ترین شهر به سومار، شهر مندلی از توابع فرمانداری بلدروز است.
بازارچه مرزی سومار فاصله حمل کالا را به بغداد کوتاهتر کرده است و اکنون عمده کالاها از این معبر به استان های شرقی عراق صادر می شود.
استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و اکنون 2 مرز رسمی خسروی و پرویزخان در امتداد این مرز فعال است.
3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گمرك سومار كشف محموله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: صنایع دستی متولی خودش را دارد، اما در اشتغال بانوان هم موضوع تعاونی‌ها و مشاغل خانگی را داریم که ما در بخش صنایع دستی از اشتغال زنان در بازارچه‌ها ، تسهیلات و مجوز‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان هم افزود: تا مرحله‌ای این کار را پیش بردیم، اما گفته شد این کارت‌ها منسوخ می‌شود و دیگر نیازی به اسم مادر و پدر نیست و فقط کد ملی جایگزین خواهد شد و موضوعیتی ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • تصمیم مهم در مورد کارت ملی در سال 1403/ معاون رئیسی خبر داد
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • نام پدر از کارت ملی حذف شد!
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد؟
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان