Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@03:12:58 GMT

سفری به بزرگ‌ترین هتل متروکه در ژاپن + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۸۰۰

رکنا: هاچیجو رویال یک هتل متروکه ده طبقه است که در سال ۱۹۶۳ افتتاح شده و در زمان خودش یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ژاپن به حساب می‌آمده است.

هاچیجو رویال یک هتل متروکه ده طبقه است که در سال ۱۹۶۳ افتتاح شده و در زمان خودش یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ژاپن به حساب می‌آمده است. این هتل در یک جزیره آتشفشانی به نام هاچیجو جیما در ۳۰۰ کیلومتری توکیو قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزیره‌ای بدون ساحل که در آن زمان به عنوان یک مقصد گردشگری محبوبیت خاصی داشت و ژاپن آن را هاوایی ژاپن نامیده بود. هاچیجو رویال یک هتل متروکه ده طبقه است که در سال ۱۹۶۳ افتتاح شد و در زمان خودش یکی از بزرگ ترین هتل های ژاپن به حساب می آمد. این هتل در یک جزیره آتشفشانی به نام هاچیجو جیما در ۳۰۰ کیلومتری توکیو قرار دارد. جزیره ای بدون ساحل که در آن زمان به عنوان یک مقصد گردشگری محبوبیت خاصی داشت و ژاپن آن را هاوایی ژاپن نامیده بود اما امروز شاید فقط غواص ها دلیلی برای رفتن به آن جا را داشته باشند.

هتل هاچیجو بارها بنا بر دلایلی بسته شد و تلاش زیادی برای باز نگه داشتن آن شد اما سرانجام در سال ۲۰۰۵ به طور کامل برای همیشه بسته شد. بعضی از اتاق های این هتل کاملا دست نخورده و سالم باقی مانده اند اما بعضی دیگر به کلی فرسوده و ویران شده اند. به علت شرایط آب و هوایی این هتل در حال تخریب است اما زیبایی های طبیعت اطرافش آن را همچنان زیبا و دیدنی باقی نگه داشته است. مردم ژاپن شهامت نزدیک شدن به این هتل را ندارند و معتقدند که این هتل یکی از جن زده ترین هتل در ژاپن است. تصاویر زیبای این هتل متروکه را در ادامه با هم ببینیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

منبع: برترینها

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد مخفی شدن زن سرشناس داخل چمدان از ترس عکاس ها ! + عکس قیمت طلا به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسید فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیبایی ژاپن شرایط آب و هوایی هتل تصاویر ساعت عکس فیلم ایران حادثه مرد وزیر ساعت دستگیر شد انتشار مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ین ژاپن بالا رفت

دلار در برابر ین ۲.۴۵ درصد کاهش یافت و به زیر ۱۵۴ ین رسید.

به گزارش ایسنا، در حرکتی جدید، ین ژاپن در برابر دلار آمریکا صعود کرد.

با حرکت اخیر ارز ژاپن، بار دیگر شایعاتی مبنی بر دخالت دولت این کشور به وجود آمد.

همچنین فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ بهره اصلی خود را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ درصد بدون تغییر نگه می‌دارد.

البته روز دوشنبه گزارش‌هایی مبنی بر این منتشر شد که این اتفاق رخ می‌دهد.

دلار در ساعت ۴:۴۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۲.۴۵ درصد در برابر ین کاهش یافت و به ۱۵۳.۸۸۵۰ رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آمادگی سفری «به سوی نور»
  • امیدهای ژاپن قهرمان آسیا شدند
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • (ویدیو) سوپرگل جدید شهاب زاهدی در ژاپن
  • ین ژاپن بالا رفت
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • فیلم| اعتراضات دانشجویی این‌بار در ژاپن!
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان