Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جهانی اسپانیا با نایب قهرمانی تیم ملی کاراته ایران به پایان رسید و خوشبختانه باز خورد خوبی از عملکرد تیم ملی در این دوره داشتیم. افتخارات این دوره هم در کلکسیون فدراسیون خاطره شد و باید از این عنوان‌ها و تجربه‌هایی که در تمامی رده‌های کاراته در جهانی اسپانیا و المپیک جوانان رخ داد برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کاراته ایران مسیر خودش را پیدا کرده و در حال حرکت به سوی موفقیت است. در این دوره از مسابقات تیم کاتای مردان هم عملکرد فوق العاده‌ای داشت که مدال برنز آن‌ها روز‌های درخشانی را برای کاتای ایران نوید می‌دهد و ابوالفضل شهرجردی می‌تواند در دوره‌های بعدی هم برای کاتای انفراد مدال آوری کند.

هروی افزود: مدالی که سارا بهمنیار در بخش بانوان کسب کرد و موفقیتی که تیم ملی مردان بدست آورد نشان می‌دهد که المپیک ۲۰۲۰ توکیو باید منتظر حضور قدرتمند کاراته ایران باشد. با توجه به اینکه او ورزشکار جوانی است می‌توان آینده را برای کاراته بانوان درخشان‌تر دید.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره فینال کومیته تیمی مردان عنوان کرد: طوری برنامه ریزی کرده بودم که با نتیجه ۳ بر صفر مبارزه را به پایان برسانیم، اما نمی‌دانم چرا دو مبارزه اول را نتیجه واگذار کردیم، اما با این تفاسیر مطمئن بودم که تیم ما می‌تواند از سد حریف عبور کند چرا که ترکیه تیمی نبود که برابر ما قد علم کند.

او تصریح کرد: تیم ما برای سومین بار پیاپی توانست قهرمان جهان شود و حضور در فینال رقابت‌ها برای فدراسیون جهانی هم جالب بود و مانور زیادی روی این رقابت انجام داد.

هروی درباره برنامه تیم ملی کاراته گفت: برنامه ریزی اصلی تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو پیش از این انجام شده است، اما هفته آینده با رئیس فدراسیون و مدیر تیم هی ملی جلسه‌ای را برا تنظیم برنامه‌های اردوی تیم برگزار می‌کنیم تا روند تمرینات تیم ملی با حضور ملی پوشان در اردو آغاز شود.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: باید به مسئولان فدراسیون، کادر فنی تیم، ملی پوشان و خانواده بزرگ کاراته تبریک و خسته نباشید بگویم که توانستند در این رقابت‌ها چنین نتیجه درخشانی را رقم بزنند و متاسفم که علی موثق پیشکسوت کاراته را از دست دادیم و به خانواده او تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید:عسگری: رقابت‌های جهانی کاراته به من یک مدال طلا بدهکار بود فرجی: باید از کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ دفاع کنیم شاهکار مردان کاراته در آوردگاه ماتادورها

انتهای پیام/

اظهارات هروی درباره عملکرد تیم ملی کاراته ایران در رقابت های جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد

با برگزاری رقابت فینال نبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان اول شد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را بدست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

نبی رضایی در فینال کانوی 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان 4:10.980 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • قایقرانی به چهار سهمیه المپیک رسید/ آقامیرزایی کایاک را به پاریس برد
  • قایقران مازندرانی المپیکی شد
  • کسب دومین سهمیه قایقرانی؛ محمدنبی رضایی با طلا المپیکی شد
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد
  • برای قهرمان جهان؛ مسیر المپیک از ۸۶ کیلوگرم می‌گذرد