Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی مسئول تعاوني زنبورداران شهرستان شيروان با بيان اينکه اين کارگاه آموزشي با حضور اساتيدي از آذربايجان غربي و 230 زنبوردار کشوري و استاني برگزار شد، گفت: توليد حرفه اي بَره موم، از اهداف برگزاري اين کارگاه آموزشي است. 

احمد فرهود با اعلام فعاليت هزار و 720 زنبوردار با 180 هزار کلني زنبور در خراسان شمالي گفت: از اين تعداد، 246 زنبوردار با  19 هزار کلني در شيروان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی شيروان زهر زنبور عسل زنبور عسل کلنی زنبور عسل فرهود آذربايجان غربي کارگاه آموزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرجهاد کشاورزی مهاباد گفت: شهرستان مهاباد میزبان مددکاران ترویجی ۱۷ شهرستان جنوب استان بود که هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی مددکاران ترویجی با یافته‌های علمی، روش‌های کاشت، داشت وبرداشت و مقابله با آفات وبیماری‌های محصولات چغندرقند، کلزا و گندم بود.
حق گوی افزود: درسال جهش تولید با مشارکت مردم، افزایش بهره وری درحوزه تولیدات زراعی هم دردستور کارجهادکشاورزی قرارگرفته است.
رئیس پشتیبانی ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی هم گفت: برای ۴ محصول گندم، کلزا، چغندرقند وسیب امسال برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانیم این محصولات را از نظر عملکرد و تناژ افزایش دهیم.
باقری اضافه کرد: تا کشاورزان با استفاده از این تحقیقات و اطلاعاتی که به دست ما میرسد بتوانند این برنامه‌ها را عملیاتی کنند ودر محصولاتشان اجرایی کنند.
ایران نژاد رئیس اداره ترویج جهادکشاورزی میاندوآب هم گفت: مددکاران ترویجی، به‌عنوان رابط بین کشاورزان وکارشناسان، نقش مؤثری در انتقال فناوری و دانش روز به کشاورزان، باهدف دستیابی به یک نظام واحد کشاورزی، ایفا می‌کنند.
دومین نشست مددکاران ترویجی شمال استان به میزبانی شهرستان خوی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد