Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  اندیشه خبرگزاری تقریب،  مرکز تخصصی پژوهش های اسلامی امام صادق(ع) نجف اشرف یکی از مراکز تخصصی اسلامی نجف اشرف است که هدف از تاسیس آن اعتلای جنبه انسانی و اجتماعی اسلامی به وسیله ارائه تصویری صحیح از اسلام به عنوان پیام رحمت برای جهان است.
از اهداف دیگر این مرکز هدف نشر علم و معرفت و اصلاح نظریات و دیدگاه های دینی با بهره گیری از منابع اصیل اسلامی مانند قرآن کریم و سنت شریف است و در این راه از تجربه دینی حوزه علمیه نجف اشرف و تلاش طلاب علوم دینی و اساتید دانشگاه نیز استفاده می کند و درهای این مرکز به روی تمام محققان گشوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرکز در حال حاضر پنج بخش دارد که عبارتند از: بخش پژوهش های قرآنی؛ بخش پژوهش های اعتقادی و فکری؛ بخش پژوهش های تخصصی امام مهدی علیه السلام؛ بخش فقه اسلامی و بخش فقه اجتماعی و بخش های دیگر این مرکز در زمینه پژوهش های اقتصاد اسلامی و تاریخ و علوم حدیث و زبان عربی به زودی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند «عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است.»

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴ دهه از تأسیس نیروی ارزشی و پرافتخار سپاه، برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است و پرقدرت‌تر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت دوم اردیبهشت ماه امسال متفاوت‌تر و پرشورتر از گذشته است و اقدام اخیر سبز پوشان غیور این نهاد مقدس در عملیات غرور آفرین و پر افتخار اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» آنچنان درخشیده که حیرت جهانی را بدنبال داشته و تمام معادلات جهانی را در هم آمیخته است.

امروز معادلات جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: سیلی «وعده صادق» توسط عملیات دلاورمردان سپاه به صهیونیست در واقع نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده که چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه و قدردان و ملت غیور ایران اسلامی، نیز در راهپیمایی‌های گوناگون در طول سال با فریادهای خود و شعارهای «من سپاهی ام» حمایت خود را از نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش سربلند و موفق باشد.

کد خبر 6084534

دیگر خبرها

  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب