Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس گفت: لازم است هم افزایی بین رسانه ها شکل گیرد و امروز اگر هم افزایی بین رسانه ها برای مقابله با هجمه رسانه ای دشمن شکل نگیرد، به طور حتم شکست خواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سید تقی سهرابی امروز (25 آبان) در جلسه اندیشه ورز بسیج رسانه فارس با مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه بسیجیان سربازان امام زمان (عج) هستند، گفت: در سال گذشته در جمع اربعینیان در کربلای معلی حضور داشتم و این حرکت را مانور بزرگی برای آغاز قیام حضرت مهدی (عج) می دانم چرا که این راهپیمایی بدون هیچ دستورالعملی حرکت می کند، امروز ما در عصر انتظار به سر می بریم و در این زمان مهمترین کار، متظر ماندن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس با اشاره به اینکه دشمنان ملت می خواهند با دور کردن این مردم از مکتب عاشورا و مهدویت راحت، به اهداف شوم خودشان دست پیدا کنند، یادآور شد: اعتقاد به این 2 موضوع مکتب سرخ حسینی و انتظار منجی، این مردم را سرپا نگهداشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز نسل جدید در دل خودشان عشق به ایثار و شهادت دارند، این ارزش ها را رسانه ها به آنان منتقل کرده اند که در این راه موفق بوده است، افزود: امروز 30 سال از جنگ گذشته است و هنوز ارتباط با جهاد و ایثارگری در کشور وجود دارد و این یک نکته مثبت است.

 

سهرابی با اشاره به اینکه برخی فکر می کنند، بسیج یک نهاد نظامی است، اضافه کرد: بسیج یک شجره طیبه و ایده بی نظیر است که توسط امام راحل (ره) شکل گرفت، اگر «حشد الشعبی» عراق نبود و جلوی داعش را نمی گرفت، عراق از دست رفته بود و این گروه با الگوگیری از بسیج ایران شکل گرفت و اکنون در سوریه و یمن هم تسری پیدا کرده است که امروز این درخت تنومند در عراق، یمن و سوریه ریشه دارد و بسیج معادلات استکباری را به چالش کشیده است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر نیروی بسیج در سوریه نبود امروز وضعیت تفاوت می کرد، اظهارداشت: بسیج یک بعد نظامی دارد اما بعد دیگر فرهنگی هم دارد و سلاح را زمین گذاشته و قلم به دست گرفته است و نقش رسانه ها را در عصر انتظار باید مشخص کنیم؛ امروز اگر دشمن جرات و جسارت حمله به ایران را ندارند آنهم به خاطر سیستم قوی دفاعی کشور بوده که چند بار تا کشورهای دیگر آمده اند اما هیچ اتفاقی رخ نداده است.

 

به گفته دکتر سهرابی، مهمترین استراتژی دشمن را به تخریب نظام است و از کوچکترین اتفاقات را به بحران ملی تبدیل می کند و جلوگیری از این هجمه وظیفه رسانه های کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در حوزه اقتصادی هم باید بکوشند، اضافه کرد: انقلاب در حوزه رسانه، دستاوردهایی داشته است که باید دیده شود و همه رسانه ها باید 40 سالگی بسیج را تعریف کنند و انواع و اقسام کارکرد بسیج را باید معرفی کرد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با تاکید بر اینکه دیوارها و بیلبوردهای باید به دستاوردهای انقلاب مزین شود و جلسه های فصلی رسانه ها باید شکل گیرد، اضافه کرد: بسیج فرصتی مناسب و هفته بسیج هم فرصتی برای گفتگو است.

 

سهرابی گفت: لازم است هم افزایی بین رسانه ها شکل گیرد و امروز اگر هم افزایی بین رسانه ها برای مقابله با هجمه رسانه ای دشمن شکل نگیرد، به طور حتم شکست خواهیم خورد، بودجه صدا و سیما به تنهایی به اندازه بودجه یک شبکه BBC نیست در حالی که صدها شبکه فارسی زبان علیه این کشور و ملت، فعالیت می کنند.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد شیراز نهم ربیع الاول هفته کتاب خراسان جنوبي بیرجند اردبیل محمد جواد ظریف تامین اجتماعی ۴۰ سالگی انقلاب بسیج رسانه فارس برنامه های هفته بسیج هفته بسیج صدا و سیمای مرکز فارس بسیج رسانه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با نیکا شاکرمی که با سندسازی همراه بود، عملاً اقدام رسانه رسمی انگلیس علیه امنیت روانی مردم ایران است. بی‌بی‌سی جهانی با این گزارش پر از گاف‌های متناقض، تشویش اذهان عمومی جامعه ایرانی را دنبال کرد.

از این رو ضروری است وزارت امور خارجه با شکایت علیه رسانه رسمی انگلیس یا احضار سفیر این کشور، نسبت به این اقدام واکنش نشان دهد. این در حالی است که بخش فارسی بی بی سی نیز ناخواسته اعتراف کرده اسناد منتشر شده توسط بی بی سی که مبنای گزارش اخیر قرار گرفته، توسط این رسانه بازسازی(ساخته) شده است!
در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز بی بی سی فارسی همراه با اینترنشنال، با تولید اخبار دروغ، وظیفه عملیات رسانه‌ای جریان آشوب را بر عهده گرفته بود.

کد خبر 849233 منبع: ایران برچسب‌ها اغتشاش تلویزیون بی بی سی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم