Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال استان قزوین در پی انتخاب به عنوان عضو هیئت رئیسه فوتسال کشور در گفت و گوی اختصاصی با برنا پیرامون این انتخاب و وقایع اخیر درخصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان و وضعیت رئیس فدراسیون فوتبال اظهارکرد: نباید در امور فوتبال دخالت شود  چراکه با این کار فدراسیون حداقل دوسال تعلیق می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این قانون برای دولتی هاست و فدراسیون فوتبال یک نهاد کاملا مستقل و غیردولتی است.

رئیس هیات فوتبال استان قزوین تاکیدکرد: هم اکنون جایگاه خوبی در فوتبال ساحلی و فوتسال داریم و فوتبالمان هم روبه رشد است بنابراین نباید اجازه دهیم به این روند لطمه‌ای وارد شود.

باجیوند اذعان کرد: به دور از هرگونه تعصب و غرض ورزی عملکرد آقای تاج در فدراسیون خوب بوده و امیدواریم با کمک دولتمردان ایشان دوسال باقی مانده از ریاستشان را هم به سلامت طی کنند.

وی درخصوص انتخابات هیئت رئیسه فوتسال و عضویتش در این هیئت رئیسه اظهارکرد: مجامع انتخاباتی بالاترین رکن فدراسیون و هیئت رئیسه از جایگاه بالایی برخوردار است و امیدواریم در این راستا اقدامات خوبی را انجام دهیم.

باجیوند به انتخابات هیئت رئیسه فوتسال اشاره و تصریح کرد: سازمان لیگ فوتسال یک نهاد مستقل است و انتخابات مجزایی دارد.

وی توضیح داد: هیئت رئیسه فوتسال متشکل از 6نفر از مدیران باشگاه‌ها و 6نفر از روسای هیات‌های استانی که دارای نماینده در لیگ برتر و لیگ یک هستند به همراه رئیس و نائب رئیس فدراسیون بعنوان رئیس کمیته فوتسال می‌باشند و همچنین دبیر سازمان لیگ و دو نفر از باشگاه‌های بانوان که در لیگ برتر آقایان فعال نیستند دیگر اعضای این هیئت رئیسه هستند.

باجیوند با اشاره به کسب آرای حداکثری در این انتخابات گفت: در این انتخابات که 22آبان در فدراسیون فوتبال برگزارشد از 13رئیس هیات فوتبال که استانهایشان دارای تیم در لیگ برتر و لیگ یک بود همه آنها به بنده رای دادند.

وی اذعان کرد: فوتبال قزوین علیرغم ضعف در بخش تیمداری سه کرسی در فدراسیون دارد چراکه علاوه بر بنده که عضو کمیسیون کشوری و هیئت رئیسه فوتسال هستم خانم کشتیرانی هم عضو کمیته داوران بانوان است.

باجیوند تصریح کرد: هرچند در زمینه تیمداری موفق عمل نکرده‌ایم ولی حداقل می‌توانیم شنونده حرف‌های مربیان و باشگاه‌ها باشیم.

وی با اشاره به حمایت حداکثری از باشگاه کاسپین گفت: از زمان تحویل هیات برای هر بازی کاسپین مبلغ یک میلیون و 700هزارتومان هزینه می‌کنیم.

این عضو هیئت رئیسه فوتسال ادامه داد: باید تلاش کنیم تیم‌هایی مثل کاسپین در فوتبال قزوین زیاد شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: با عضویت در هئیت رئیسه فوتسال حداکثر توانم را برای گرفتن حق فوتسال قزوین در کشور بکار می‌گیرم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین رشد فوتبال فوتسال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال

شهره موسوی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرونده کثیرالشاکی «کینگ مانی» به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

به گزارش مشرق، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» خبر داده‌اند. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفته است: «بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.»

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نداد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس