Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا محمدعلی نجفی در بازدید از پروژه های فرهنگی و ورزشی اوقاف به مناسبت هفته وقف با گرامیداشت این هفته به اقدامات موثر حوزه اوقاف اشاره کرد و افزود: در این بازدیدها توفیق زیارت امامزاده طاهر (ع) و حضور در مزار نورانی شهدا را نیز داشتیم.

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته پروژه های موثری در بخش های فرهنگی، ورزشی و تفریحی توسط اوقاف و امور خیریه البرز اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکترنجفی گفت: این پروژه ها عموما در مناطق محروم و با توجه به سطح درآمد مردم پیش بینی شده تا افراد کمتر برخوردار نیز از چنین امکاناتی استفاده کنند.

وی افزود: اجرای معماری ایرانی-اسلامی این پروژه ها بسیار مورد توجه است. 

وی اضافه کرد: اعتبار این پروژه ها از محل درآمدهای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و نذورات مردم است.

استاندار البرز گفت: امید است با همراهی و تعامل مجموعه استان اعم از خصوصی و دولتی، چنین اقداماتی جهت رفاه و نشاط مردم طراحی و اجرایی شده و روند پروژه ها تسریع شود.

وی افزود: طی پیگیری های صورت گرفته، بازسازی گلزار پاک شهدا در امامزاده محمد (ع) نیز بزودی اجرایی خواهد شد.

برای پروژه هایی که امروز توسط استاندار البرز در امامزاده های محمد(ع) و طاهر (ع) مورد بازدید قرار گرفت، در مجموع  12 میلیارد تومان اعتبار صرف شده که این مبلغ از محل نذورات مردمی است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نجفی استاندارالبرز پروژه اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی