Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکل وقتى ایجاد مى شود که یک ناخن معمولا انگشت شست به داخل گوشت یا بافت نرم اطراف خود فرو مى رود. افرادى که ناخن هاى محدب دارند، مستعدتر هستند ولى به طور کلى هر کسى ممکن است دچار این مشکل شود. در این موقعیت، شما اهمیتى نمى دهید که مشکل چگونه ایجاد شده بلکه مى خواهید هر چه سریع تر از آن رها شوید. اگر چه هدف طولانى مدت شما جلوگیرى از ایجاد مجدد چنین مشکلى است، ولى هدف کوتاه مدت تسکین درد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلاغ،در این جا روش هایى براى نیل به هر دو هدف آمده است:

از داروها استفاده کنید.

داروهاى زیادى وجود دارد که براى نرم کردن ناخن و پوست اطراف آن به کار مى رود و در نتیجه درد را تسکین مى دهد.

خود را تسکین دهید.

هدف شما خارج کردن ناخنى است که پوست روى آن قرار گرفته است. این کار را با قرار دادن پاى تان در آب گرم شروع کنید تا ناخن نرم شود سپس با دقت خشک کنید و به آرامى یک لایه نازک )نه یک گلوله( از پنبه استریل را زیر لبه گوشت فرو رفته قرار دهید؛ پنبه آهسته آهسته ناخن را بلند مى کند تا ناخن از بافتى که داخل آن فرو رفته، خارج شود. از مواد ضد عفونى کننده براى جلوگیرى از عفونت استفاده کنید. لایه ى پنبه ى را روزانه عوض کنید تا ناخن با رشد خود از نقطه مشکل دار خارج شود.

روش ۷ نشانه ى پیروزى نیست.

به داستان هاى قدیمى که توصیه مى کنند یک شکاف ۷ شکل در مرکز ناخن ایجاد کنید گوش ندهید؛ مردم فکر مى کنند ناخن در گوشت فرو رفته، خیلى بزرگ است بنابراین اگر یک تکه ۷ شکل از آن جدا کننده دو طرف ناخن به طرف مرکز رشد مى کند و کنار آن ها از گوشت خارج مى شود. این کار کاملا غلط است ناخن ها فقط از عقب به جلو رشد مى کنند.

بگذارید پاى تان هوا بخورد.

کفش هاى بد شکل مى تواند باعث ایجاد ناخن فرو رفته شود مخصوصا اگر ناخن به خم شدن تمایل دارد. به همین علت است که از پوشیدن کفش هاى نوک تیز یا تنگ که به نوک انگشتان فشار مى آورد باید خوددارى کرد و به جاى آن از سندل یا کفش هایى که جلوى آن پهن است باید استفاده کرد. به همین دلایل از پوشیدن جوراب ها یا جوراب شلوارهاى تنگ نیز خوددارى کنید.

ناخن ها را با دقت بگیرید.

دکتر هاس مى گوید: هرگز ناخن ها را زیاد کوتاه نکنید. ابتدا براى جلوگیرى از ترک خوردگى آن ها را در آب گرم قرار دهید؛ سپس با ناخن گیر تیز و صاف، به طور مستقیم ناخن ها را بگیرید. هرگز ناخن را به شکل بیضى نگیرید چرا که لبه هاى آن به داخل پوست انحنا پیدا مى کند. همیشه بگذارید لبه هاى ناخن موازى پوست باشند و هرگز ناخن را کوتاه تر از نوک انگشتان کوتاه نکنید. ناخن ها باید به اندازه کافى بلند باشند تا از انگشتان در برابر فشار و اصطکاک حفاظت کنند.

لبه ناخن را صاف و نرم کنید.

اگر به طور تصادفى ناخن ها را زیادى کوتاه کردید، لبه ها را صاف و نرم کنید تا هیچ نقطه تیزى نباشد که بتواند در گوشت فرو رود. این کار را با سوهان ناخن انجام دهید. هرگز از قیچى استفاده نکنید هر چقدر هم که کوچک باشد. فضاى کافى براى کار با قیچى وجود ندارد و در نتیجه اغلب لبه ى تیز براى ناخن ایجاد مى شود.

هشدار پزشکى

مراقب عفونت باشید.

اگر انگشت ها عفونى شد، حتما باید به پزشک مراجعه کنید؛ تا فرا رسیدن وقت ملاقات با پزشک، براى کاهش التهاب، پا را در محلول ید قرار دهید و سپس کرم آنتى بیوتیکى روى آن بمالید. اگر اجازه دهید که ناخن فرو رفته دچار عفونت شدید شود در انتها، با مشکل بزرگى روبرو خواهید شد؛ اگر گردش خون شما نقص داشته باشد، خطر قانقاریا(مردن بافت)را هم در پیش دارید.

مراقب کارى که انجام مى دهید، باشید.

اگر چه، ناخن فرو رفته اکثرا در اثر کوتاه کردن نادرست ایجاد مى شود اما مى تواند در اثر هر تصادفى به وجود بیاید؛ افتادن جسم سنگینى روى پا در محل کار مى تواند همین حالت را ایجاد کند. دکتر هاس مى گوید: من براى کارهاى خانه، کفش راحتى و محکم را توصیه مى کنم. اگر شما دائما در حال جابجایى اشیاى سنگین مثل ماشین آلات یا جعبه هستید، مؤکدا به شما توصیه مى کنم که کفش هاى داراى محفظه ى استیلى در جلو را امتحان کنید؛ آن ها مى توانند در اکثر اتفاقات به شما کمک کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایای تبلیغاتی برای بانوان

یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران و کارفرمایان شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، انتخاب هدایای تبلیغاتی برای بانوان است. شاید شما نیز به عنوان یک مدیر یا کارفرما بارها با خود فکر کرده‌اید که چه هدیه‌ی تبلیغاتی می‌تواند برای معرفی کسب و کار شما به بانوان مفید باشد؟

همچنین ممکن است بخواهید هدیه‌ای تبلیغاتی برای کارمندان نمونه شرکت خود و مدیران ارشد تهیه کنید. اگر به دنبال انتخاب یک هدیه تبلیغاتی برای بانوان هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا انواع هدایای تبلیغاتی مناسب بانوان را بررسی کرده و به شما در انتخاب بهترین هدیه برای بانوان کمک کنیم. 


هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی هدایای ویژه‌ای هستند که برای معرفی برند و کسب و کار شما استفاده می‌شود. این هدایا به طور معمول همراه با نام و لوگوی شرکت شما چاپ می‌شوند و افراد را با کسب و کار شما و همچنین حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید آشنا می‌کنند.


هدایای تبلیغاتی برای بانوان هدایایی است که به طور ويژه برای خانم‌ها در نظر گرفته شده است. این هدایا به شیوه‌ای طراحی شدند که برای خانم‌ها کاربردی باشند. خرید هدیه برای بانوان نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد، زیرا خانم‌ها جزئی‌نگر هستند. بنابراین در انتخاب محصول، رنگ و طرح آن دقت فراوانی به خرج دهید.


هدایای تبلیغاتی مناسب برای بانوان

هدایای تبلیغاتی برای بانوان طیف وسیعی از هدایا را شامل می‌شود و تنوع بالایی دارد، بنابراین شما انتخاب‌های بسیاری برای هدیه دارید. هدایای بیشتر شناخته‌شده شامل سررسیدها، لوازم تحریر و فولدرها و همچنین تقویم‌های رومیزی نیز می‌توانند هدایای خوبی باشند اما برای اینکه در ذهن مخاطب خود بمانید بهتر است از هدایای متفاوت استفاده کنید.


انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی وجود دارند که می‌توانید برای معرفی کسب و کار خود از آن‌ها استفاده کنید. یکی ازمهم‌ترین فاکتورها در انتخاب هدایای تبلیغاتی، کاربردی بودن آن است. هنگامی که مخاطب شما بتواند از هدیه تبلیغاتی در زندگی روزمره خود استفاده کند، ماندگاری کسب و کار شما در ذهن او تضمین می‌شود.

بنابراین مهم است که هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی برای بانوان، به کاربرد آن برای این قشر از جامعه هدف خود دقت کنید و سلیقه و نیاز آن‌ها را در انتخاب هدیه مناسب مدنظر قرار دهید.


بیایید به چند مورد از هدایایی که می‌توانید به‌عنوان هدیه تبلیغاتی برای خانم‌ها استفاده کنید نگاهی بیندازیم.

ست مانیکور تبلیغاتی 

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها زیبایی دست‌ها و ناخن‌هاست. بنابراین یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانوان می‌تواند یک ست مانیکور باشد. ست مانیکور از آن دسته هدایای تبلیغاتی است که همه بانوان از آن استقبال می‌کنند و نیاز طیف وسیعی از خانم‌ها را پوشش می‌دهد، بنابراین نگران این نیستید که با عدم استقبال مشتریان خود روبه‌رو شوید.


ست مانیکور شامل ابزارهایی برای زیباسازی ناخن و گوشت اطراف آن است. این ابزارها شامل ناخن‌گیر برای کوتاه کردن ناخن‌ها، یک قیچی کوچک برای اصلاح پوست بالای ناخن، سوهان ناخن برای یکدست کردن اندازه ناخن،‌ بافر برای یکدست کردن سطح ناخن، پوشر یا عقب‌زن ناخن برای به عقب راندن پوست بالای ناخن است.

این لوازم در یک جعبه کنار هم قرار گرفته‌اند. این جعبه‌ها به صورت جیبی طراحی شده است که حمل آن آسان باشد. همچنین می‌توانید لوگوی کسب و کار خود یا شعار شرکت خود را روی جعبه آن چاپ کنید و به این صورت در ذهن مخاطب خود باقی بمانید.

ماگ حرارتی

نوشیدن چای یا قهوه و حتی دمنوش‌های آرامش‌بخش میان بسیاری از افراد رایج است، پس چه بهتر که برای هدایای تبلیغاتی برای بانوان به سراغ این محصول بروید.


ماگ حرارتی که با نام ماگ جادویی نیز شناخته می‌شود، یک لیوان سرامیکی است که توانایی حفظ گرمای نوشیدنی داخل خود را برای زمان طولانی‌تری نسبت به ماگ معمولی دارد. همچنین با تغییر دما، رنگ این ماگ تغییر می‌کند و طرحی که روی آن چاپ شده است به نمایش در می‌آید. این ماگ‌ها به طور معمول مشکی است و پس از ریختن چای یا هر نوشیدنی داغ درون آن، رنگ آن شروع به روشن شدن می‌کند و طرح چاپ شده آرام‌آرام پدیدار می‌شود. 


ماگ حرارتی یکی از هیجان‌انگیزترین هدایایی است که می‌توانید برای هدیه تبلیغاتی برای خانم‌ها از آن استفاده کنید. این هدیه کاربرد بسیاری در زندگی روزمره دارد و برای هر شخصی با هر سن و سلیقه‌ای مناسب است.


یکی از مزایای استفاده از این نوع ماگ برای هدایای تبلیغاتی برای بانوان این است که می‌توانید طرحی از لوگو یا شعار شرکت خود را با طرحی زیبا روی آن چاپ کنید، که پس از ریخته‌شدن مایع داغ درون ماگ، طرح کسب و کار به آرامی روی ماگ پدیدار می‌شود.


از آن‌جایی که نوشیدن چای یا قهوه یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی روزمره است، استفاده از ماگ حرارتی به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌تواند کسب و کار شما را به یک عنصر ماندگار در زندگی روزمره مخاطبانتان تبدیل کند.
ماگ حرارتی نیز مانند ست مانیکور محبوبیت زیادی بین بانوان دارد و از هدایایی است که می‌توانید برای عرضه به مخاطبان کسب و کار خود از آن استفاده کنید.


اسپیکر تبلیغاتی

لذت گوش دادن به موسیقی از دیگر لذت‌هایی است که مرد و زن نمی‌شناسد. یکی از بهترین وسایل برای گوش دادن به موسیقی، اسپیکرهای بلوتوثی است. این اسپیکرها به خاطر راحتی در قابل‌حمل بودن آن محبوبیت زیادی دارند.

 

اسپیکر تبلیغاتی یکی از دیگر هدایای تبلیغاتی برای بانوان است که باعث ماندگاری نام کسب و کار و برند شما در ذهن مخاطب می‌شود. این اسپیکرها لذت گوش دادن به موسیقی را چندبرابر می‌کنند و به خاطر سهولت جابه‌جایی، می‌توانند در هر مکانی استفاده شوند. همچنین اسپیکرهای تبلیغاتی از پرکاربردترین هدایایی هستند که می‌توانید برای هدایای تبلیغاتی برای بانوان از آن استفاده کنید. کیفیت صدای عالی و قابلیت اتصال به بلوتوث محبوبیت این اسپیکرها را در بین مخاطبان دوچندان می‌کند. می‌توانید از لوگوی کسب و کار خود یا شعار تبلیغاتی شرکت خود بر روی بدنه این اسپیکرها استفاده کنید.

پاوربانک تبلیغاتی

از دیگر مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن درگیرند، تمام‌شدن شارژ گوشی در موقعیت‌های حیاتی است. مشکل در دسترس نبودن پریزهای برق در سفر، پیاده‌روی یا گردش خارج از شهر از مسائلی است که افراد بسیاری با آن درگیر هستند. بنابراین یکی از هدایایی که می‌توانید برای هدایای تبلیغاتی برای بانوان استفاده کنید، پاوربانک تبلیغاتی است.


پاوربانک تبلیغاتی از محبوب‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی برای افراد است که قابلیت شارژ گوشی همراه، تبلت،‌ هدفون، دوربین و حتی لپ‌تاب را دارد. مزیت قابل‌حمل بودن این پاوربانک‌ها آن‌ها را به محصولی محبوب برای استفاده در هدایای تبلیغاتی تبدیل می‌کند. علاوه‌براین، پاوربانک‌ها قابلیت فست شارژ دارند که گوشی را در کمترین زمان شارژ می‌کنند.

پاوربانک به دلیل کاربرد مهمی که در زندگی افراد دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه تبلیغاتی برای بانوان باشد. فارغ از اینکه برند و کسب و کار شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند، پاوربانک تبلیغ مناسبی برای کسب و کار شماست.


سخن پایانی

در این مقاله با اهمیت هدایای تبلیغاتی برای بانوان آشنا شدیم. در این زمینه یکی از بهترین شرکت‌های عرضه هدایای تبلیغاتی، شرکت پارسیا نوین است که سال‌هاست در زمینه تهیه هدایای نفیس تبلیغاتی فعالیت می‌کند.

از جمله محصولات پارسیا نوین می‌توان به ماگ حرارتی تبلیغاتی با چاپ لوگوی اختصاصی کسب و کار شما و ست مانیکور تبلیغاتی با روکش قهوه‌ای اشاره کرد. همچنین پاوربانک تبلیغاتی با ظرفیت‌های مختلف و امکان فست شارژ، اسپیکر تبلیغاتی چراغ قوه دار با امکان حمل آسان، چراغ مطالعه تبلیغاتی، پایه نگه‌دارنده موبایل و جعبه پذیرایی دمنوش و شکلات از دیگر محصولات شرکت پارسیا نوین است. 

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد
  • کاهش وزن سریع چه بلایی سرتان می‌آورد
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد