Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس اتحاديه صنف فناوران رايانه تهران با بيان اينکه بازرسان اين اتحاديه از فردا (يکشنبه) به صورت نامحسوس در فروشگاه ها حضور خواهند يافت، گفت: مردم مي توانند در صورت عدم درج قيمت بر روي کالاهاي آي.تي، شکايت هاي خود را به شماره 41015 اعلام کنند.

به گزارش ايرنا، با استناد به ماده 6 قانون تعزيرات حکومتي وماده 15 قانون نظام صنفي، اطلاع رساني قيمت در واحد صنفي و از طريق نصب برچسب در محل عرضه، انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين پيوند «سيد مهدي ميرمهدي کمجاني» رئيس اتحاديه صنف فناوران رايانه تهران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي ايرنا، گفت: مردم در صورت شکايت از هر واحد صنفي فعال در بخش کالاهاي آي.تي مي توانند شکايت خود را با شماره 41015 در ميان گذاشته و مطمئن باشند در اسرع وقت رسيدگي مي شود.
وي ادامه داد: درج قيمت بر روي کالاها يک الزام قانوني است که صاحبان کسب و کارها نمي توانند آن را رعايت نکنند و اگر تخلف کنند قانون با آنها برخورد خواهد کرد.
ميرمهدي کمجاني خاطرنشان ساخت: نوسان هاي قيمت ارز از ابتداي امسال سبب شده بود برخي اعضاي صنف در درج قيمت ها به دليل تغيير روزانه آنها سستي کنند که موجب نارضايتي مردم شده بود.
رئيس اتحاديه صنف فناوران رايانه گفت: برهمين اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت از ابتداي آبان ماه به اتاق اصناف ايران اعلام کرد که همه فعالان صنفي موظفند قيمت کالاها را برروي کالا نصب کنند به گونه اي که در معرض ديد مشتريان قرار گيرد.
وي ادامه داد: اتاق اصناف نيز به اتحاديه ها در اين زمينه هشدارداد و براساس اين هشدار، اتحاديه به اعضاي خود الزام کرد نسبت به درج قيمت ها برروي کالاهاي آي.تي اقدام کنند.
ميرمهدي کمجاني افزود: اطلاع رساني در باره الزام نصب قيمت از سه شنبه هفته گذشته انجام شده است و بازرسان اين اتحاديه از فردا (يکشنبه) به صورت نامحسوس در فروشگاه ها حضور خواهند يافت.
اين مقام صنفي يادآورشد: اعضاي صنف موظفند قيمت کالاها را بر روي آنها نصب کنند و مردم مي توانند در صورت نبود قيمت روي کالاها با اتحاديه تماس گرفته و طرح شکايت کنند.
به گفته وي، شکايت ها ابتداء در خود اتحاديه رسيدگي مي شود و درصورت تامين نشدن رضايت مشتري شکايت در مراجع قانوني طرح و رسيدگي خواهد شد.
ميرمهدي کمجاني خاطرنشان ساخت: درج قيمت برروي کالاها در اين شرايط به مصرف کنندگان قدرت انتخاب خواهد داد و آنها مي توانند کالاها را با قيمت هاي مناسب تر خريداري کنند.
اقتصام**2078**2022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت چه توکن‌هایی بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش می‌یابد؟

هاوینگ سرعت استخراج BTCهای جدید را کاهش می‌دهد. پاداش فعلی بلاک بیت کوین در حال حاضر ۶.۲۵ BTC است که پس از هاوینگ به ۳.۱۲۵ BTC کاهش خواهد یافت. تاریخ هم نشان داده‌ است که بعد از این رویداد بازار گاوی (Bull Market) بیت کوین شروع می‌شود.

به همین خاطر تحلیلگران باور دارند که در روزهای آینده تقاضای پروژه‌های موجود در اکوسیستم بیت کوین افزایش می‌یابد. شرکت وینترمیوت (Wintermute) اعلام کرده است:

استخر سرمایه‌گذاری دست‌نخورده و بزرگی در داخل اکوسیستم بیت کوین وجود دارد که همچنان غیرفعال و راکد است. علاوه بر این تعداد دارایی‌هایی که معامله‌گران می‌توانند برای استفاده از رویداد هاوینگ در آن‌ها سرمایه‌گذرای کنند، خیلی کم است. اگر سرمایه‌گذاران به اکوسیستم بیت کوین روی بیاورند، توکن‌های مثل اردینالز (ORDI)، استکس (STX) و RUNE می‌توانند به‌طور قابل توجهی رشد کنند و عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

به گزارش کوین دسک، داده‌های موجود هم نشان می‌دهند که قیمت توکن‌های موجود در اکوسیستم بیت کوین با قیمت این ارز دیجیتال همبستگی زیادی دارد و حتی در سال گذشته هم با افزایش قیمت BTC افزایش یافته‌ است. بارتوش لیپینسکی (Bartosz Lipinski)، بنیانگذار پلتفرم Cube.Exchange، خاطرنشان کرد:

هزینه بالا و ازدحام قاب‌ توجه شبکه باعث می‌شود که توکن‌های شبکه بیت کوین دیده شوند. بعضی از پروژه‌های جدید شبکه بیت کوین هم می‌توانند معامله‌گران زیادی را به خود جلب کردند. استاندارد BRC-20 که به احتمال زیاد در روز هاوینگ راه‌اندازی می‌شود، پتانسیل بسیار خوبی دارد.

به نظر می‌رسد تقاضای بعضی از پروژه‌های موجود در اکوسیستم بیت کوین در روزهای گذشته افزایش یافته‌ است. در این مورد برای مثال می‌توان به پروتکل اردینالز اشاره کرد که حجم معاملات NFTهای آن در هفته گذشته نسبت به پروتکل‌های مشابه خود در شبکه‌های اتریوم و سولانا بیشتر بود. شایان ذکر است که در این مدت خرید و فروش NFTهای سایر شبکه‌ها ۹۵ درصد کاهش یافته‌ بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت
  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوزها پیش از پایان دولت
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • قاچاقچیان کالاهای خارجی جلفا ۶میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • قیمت چه توکن‌هایی بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش می‌یابد؟
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم