Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:47:56 GMT

۳۵ وقف جدید در گیلان به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۹۱۱۹

۳۵ وقف جدید در گیلان به ثبت رسید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت:‌ در نیمه نخست امسال ۳۵ وقف جدید به ارزش ۲۱ میلیارد تومان در گیلان به ثبت رسید. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ حجت‌الاسلام ستار علیزاده پیش از ظهر امروز در همایش یاوران وقف که در آستان مقدسه فاطمه اخری(ع)‌ برگزار شد اظهار داشت:‌ در نیمه نخست امسال 35 وقف جدید به مساحت60 هزار متر مربع و به ارزش 21 میلیارد تومان در گیلان به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان به برنامه‌های این نهاد برای ایام دهه وقف اشاره کرد و ابراز داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان برای دهه وقف امسال 10 برنامه در حوزه استانی و بیش از 200 برنامه متنوع را در سطح شهرستان‌های مختلف استان گیلان تهیه و تدارک دیده است.

علیزاده از اجرای 2 پروژه عمرانی در سطح بقاع متبرکه استان گیلان خبر داد و در تشریح این موضوع بیان داشت: بیش از 27 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است علاوه بر این در ایام دهه وقف امسال مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی 3 پروژه عمرانی دیگر نیز در استان انجام شد.

وی تجلیل از واقفان و برگزاری همایش یاوران وقف را از برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیره گیلان در دهه وقف دانست و افزود: در خلال برگزاری این برنامه‌ها و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ وقف تجلیل از مستأجران خوش حساب املاک اوقافی نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان به استقبال گسترده مردم استان از اجرای طرح مودت خبر داد و در این زمینه خاطرنشان کرد:‌ مردم نیکوکار و خیر گیلان در نیمه نخست امسال و در خلال اجرای طرح مودت تاکنون حدود 44 میلیارد تومان به بقاع متبرکه استان کمک کردند.

علیزاده توجه ویژه و حمایت قوه مقننه،‌ قضائیه و مجریه از مسئله وقف را خواستار شد و تصریح کرد:‌ تصویب قانون جامع و کامل در حوزه وقف،‌ حمایت از سازمان اوقاف کشور و یا تربیت قضات عادل از جمله موضوعاتی است که باید از سوی قوای سه‌گانه کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امسال حدود هزار رقبه در استان گیلان صاحب سند مالکیت شدند عنوان کرد:‌ علاوه بر این‌ها دستگاه قضایی گیلان نیز در نیمه نخست امسال حمایت بسیار خوبی از موقوفات به عمل آورد به طوری‌که با تلاش قضات عادل این دستگاه بیش از 43 پرونده وقفی تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر یکی از چهره‌های مشهور و ‏تاثیرگذار فوتبال فرانسه است. سرمربی افسانه‌ای آرسنال در حال ‏حاضر به عنوان رئیس توسعه جهانی فیفا فعالیت می‌کند. تاثیرگذاری ‏ونگر بر فیفا به حدی است که او برای تغییر قانون آفساید به عنوان ‏یکی از اساسی‌ترین قوانین فوتبال تلاش می‌کند.‏

ونگر امروز در یک مصاحبه به حمایت از نمایندگان کشورش در ‏رقابتهای این فصل اروپا پرداخت. ونگر گفت بعد از سالها امسال ‏بالاخره می‌تواند سال قهرمانی پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان باشد. او ‏حمایت از مارسی را هم فراموش نکرد و گفت این تیم اسلحه‌های ‏لازم برای قهرمانی در لیگ اروپا را در اختیار دارد. ‏

پاری سن ژرمن در مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ به خصوص ‏در بازی برگشت مقابل بارسلونا نشان داد که یکی از قدرتهای این ‏فصل فوتبال اروپا است. آنها در نیمه‌نهایی باید به مصاف دورتموند ‏بروند و در فینال با برنده دیدار رئال مادرید-بایرن مونیخ روبرو خواهند ‏شد. ‏

ونگر که امروز در یک برنامه فوتبالی در استاد دو فرانس شرکت کرده ‏بود گفت:" من از اول فصل گفته‌ام که امسال می‌تواند سال ‏پی‌اس‌جی باشد. ما امسال یک فینال زودرس بین منچسترسیتی و ‏رئال داشتیم که یکی از مدعیان اصلی کنار رفت. من معتقدم بالاخره ‏و بعد از سالها امسال می‌تواند سال قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ ‏قهرمانان باشد". ‏

ونگر در ادامه درباره مارسی که با حذف کردن بنفیکا در لیگ اروپا به ‏نیمه‌نهایی رسیده صحبت کرد و گفت:" مارسی اسلحه‌های کافی برای ‏رسیدن به فینال را دارد. هم پی‌اس‌جی و هم مارسی امسال می‌توانند ‏به فینال‌های اروپایی برسند. وقتی تیمهای کشور شما به نیمه‌نهایی ‏می‌رسند مگر می‌توانید دائم به فینال فکر نکنید؟" ‏

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود