Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@01:01:13 GMT

کانادا با بیشترین درخواست پناهندگی روبرو است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۹۱۲۳

اطلاعات جدید نشان می دهد که کانادا در مسیر مواجهه با بالاترین آمار درخواست پناهندگی از این کشور در سه دهه اخیر قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، به رغم آب و هوای سرد کانادا، شمار درخواست کنندگان پناهندگی در کانادا در ماه اکتبر از شش هزار مورد فراتر رفت.

این بالاترین آمار ماهانه در سال اخیر محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این آمار شمار درخواست های پناهندگی به کانادا در سال 2018 به 46 هزار و 245 مورد می رسد که در مسیر شکستن رکورد سال گذشته قرار گرفته است.

دولت جاستین ترودو نخست وزیر کانادا معتقد است که این کشور همچنان پذیرای مهاجرانی است که درخواست پناهندگی می کنند این در حالی است که کانادا بسیار کمتر از کشورهای دیگر مهاجران را پذیرفته است.

دولت کانادا به دلیل نحوه رسیدگی به مسئله حضور بیش از 37 هزار پناهجو در مرز این کشور با امریکا با انتقادهایی روبرو بوده است. حدود 1400 نفر در ماه اکتبر از مرز کانادا گذشته و وارد این کشور شده اند که این امار در مقایسه با ماه قبل تر کمتر بوده اما بیشتر درخواست کنندگان پناهندگی با ابزارهای دیگری وارد کانادا می شوند و شمار آنها نیز رو به افزایش است.

لورنه والدمن یک وکیل در تورنتون گفت: حدود 65 میلیون نفر پناهنده در جهان وجود دارد و شمار زیادی از افراد مستاصل و ناامید نیز هستند که به دنبال یافتن مکان و پناهی امن در کشورهای غربی می باشند.

براساس اعلام اداره پناهندگی و مهاجرت کانادا، حدود 56 درصد درخواست های پناهندگی که در سه ماه اول سال 2018 نهایی شدند، پذیرفته شده اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کانادا پناهندگی مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال تعداد ولادت‌های ثبت شده برحسب چند قلوزایی در سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و ۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو و تعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

بر این اساس، حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵ هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

کد خبر 6080991

دیگر خبرها

  • هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد