Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:51:55 GMT

وقوع آتش‌سوزی در خیابان اکباتان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۹۲۳۰

وقوع آتش‌سوزی در خیابان اکباتان

کارشناس روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه آتش‌سوزی در خیابان اکباتان هیچ‌گونه خسارات و تلفات جانی نداشته است، گفت: این آتش‌سوزی به علت روشن کردن آتش در ملک مخروبه‌ای در مجاورت مغازه‌های خیابان اکباتان شهر همدان رخ داده و با توجه به وجود تیر چوبی در بافت مغازه‌ها، آتش به سرعت به سایر مغازه‌ها سرایت کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدامین عقیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در پشت مغازه‌های اصلی خیابان اکباتان اتفاق افتاده و تعداد بیشترشان انبار بوده است، افزود: خوشبختانه با اقدامات سریع و به موقع نیروهای آتش‌نشان، از سرایت آتش به مغازه‌های اصلی که ارزش مادی و معنوی زیادی به لحاظ بافت تاریخی در خیابان اکباتان دارند، جلوگیری شد.

وی در تشریح عملیات اطفاء حریق اظهار کرد: آتش‌سوزی ساعت 6 و 27 دقیقه صبح به آتش‌نشانی اطلاع داده شد؛ 3 اکیپ عملیاتی از ایستگاه مرکزی باباطاهر با 10 نیروی آتش‌نشان و 3 خودرو عملیاتی، ساعت 6 و 29 دقیقه به محل حادثه اعزام شدند و با استفاده از شیلنگ آبدهی و سیستم تهویه دود و انواع تجهیزات مانند دیلم، ساعت 8 و 5  دقیقه صبح اطفاء حریق به اتمام رسید و در مجموع عملیات، 1 ساعت و 36 دقیقه به طول انجامید.

کارشناس روابط عمومی آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه عملیات اصلی در زمان کوتاهی به اتمام رسید، عنوان کرد: علت طولانی شدن عملیات، وجود تیر چوبی در بافت انبارها بوده و تلاش کردیم تا از سرایت آتش به مغازه‌های اصلی جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي منطقه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی پنجشنبه، سی ام فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، فردا پنجشنبه، سی ام فروردین، نهم شوال و هجدهم آوریل است.
هنگام اذان صبح در شیراز ساعت ۴ و ۸ دقیقه
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه
اذان مغرب ۱۸ و ۴۶ دقیقه
و نیمه شب شرعی امشب شیراز هم ۲۳ و ۱۸ دقیقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرغ چند نرخی شد/ اعلام تازه‌ترین قیمت مرغ در مغازه‌ها
  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟
  • اوقات شرعی پنجشنبه، سی ام فروردین
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع به دلیل غنی شدن پوشش گیاهی منطقه