Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت اله صیدی گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری بحث آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح شهر است.

وی افزود: شهرداری در سنوات گذشه مبالغی را از شهروندان تحت عنوان خودیاری دریافت کرده بوده و شهرداری متعهدشده بود نسبت به آسفالت معابر و محلات آن‌ها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج بیان کرد: با توجه به حجم بالای تعهدات، برنامه ریزی لازم جهت انجام تعهدات در سال گذشته صورت گرفت و براین اساس امسال شهرداری یک ریال هم از شهروندان تحت عنوان خودیاری جهت آسفالت محلات دریافت نکرد.

صیدی افزود: علاوه بر شهرداری‌های مناطق و استفاده از پتانسیل کارخانه آسفالت سازمان عمران و باز آفرینی این شهرداری نسبت به انتخاب پیمانکار جهت آسفالت محلات در سطح شهرهم اقدام شد.

وی اعلام کرد: در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۶ هزار مترمربع از معابر و محلات سنندج براساس اولویت بندی آسفالت و بهسازی شد.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه مجموع آسفالت سطح شهر که توسط شهرداری‌های مناطق صورت گرفته ۷۵ هزار متر مربع بوده است؛ عنوان کرد: ۱۰ هزار و ۸۳۰ مترمربع از محلات منطقه یک، ۴۱ هزار و ۸۷۰ متر مربع از محلات در حوزه شهرداری منطه دو و ۲۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح منطقه سه آسفالت و بهسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار انتخاب شده هم با نظارت معاون فنی و امور زیر بنایی در سالجاری توانست بیش از ۸۱ هزار متر مربع از معابر سطح را آسفالت و بهسازی کند.

صیدی یادآور شد: متاسفانه افزایش چندبرابری هزینه خرید قیر مشکلات فراوانی را برای شهرداری بوجود آورد، ولی با این حجم از گرانی بازهم شهرداری توانست بخش عظیمی از تعهدات سنوات گذشته در خصوص آسفالت محلات سطح شهر را انجام دهد.

انتهای پیام/م

آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح شهر  سنندج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز از احیای بافت قدیمی میدان ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ناصر اسماعیل‌زاده صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با اشاره به بهره‌مندی از توان فنی مجموعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه باز آفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

وی افزود: مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت با معماری تاریخی تبریز قدیم، در دو طبقه و با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع به همراه یک محوطه برای تسهیل تردد شهروندان به ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است و با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی، گردشگری، تجاری میدان ساعت با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلان‌شهر تبریز و سازمان حمل‌ونقل ریلی و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی اجرا می‌شود.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: این پروژه در راستای اجرای سیاست بازآفرینی شهری و با رویکرد احیای بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز اجرایی می‌شود.

کد خبر 745714

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی