Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره رفتار مربی تیم ملی فوتبال با خبرنگار ورزشی و موارد مشابهی که در چند وقت اخیر برای سایر خبرنگاران ورزشی اتفاق افتاده است گفت: در مورد چنین مواردی ما در فراکسیون ورزش بحث می‌کنیم، توضیح می‌خواهیم و بعضا ورود هم می‌کنیم.

عضو فراکسیون ورزش تاکید کرد: انتظار ما این است چنین موضوعاتی در خود فدراسیون و وزرات ورزش حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی درباره این که فدراسیون به جای پیگیری موضوع علیه خبرنگار بیانیه صادر می‌کند مبنی بر این‌که« خبرنگار نباید چنین پرسشی را مطرح می‌کرد»  آیا این مخالف آزادی بیان خبرنگاران و ایجاد محدودیت برای آنها نیست، عنوان کرد: خبرنگار می‌تواند سوالش را بپرسد و شنوده می‌تواند پاسخ ندهد؛ با بنده به عنوان نماینده مجلس روزانه تعدادی تماس می‌گیرند به برخی‌ها پاسخ می‌دهم به برخی دیگر نیز جوابی نمی‌دهم  عصبی بودن نیاز نیست.

عزیزی تاکید کرد: چنین برخوردهایی را تائید نمی‌کنم و معتقدم که خوب نیست.

وی درباره پیگیری رفتار ناشایست چهره‌های ورزشی با خبرنگاران این حوزه در کمیسیون ورزش گفت:  درباره این موضوع با رئیس فراکسیون صحبت خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال رسانه فلسفه مصاحبه عضو فراکسیون ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد

نخستین خانه شطرنج اسلامشهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، نخستین خانه شطرنج اسلامشهر به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت شطرنج و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید صادق صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در آیین افتتاح خانه شطرنج اظهار داشت: خانه شطرنج اسلامشهر با هدف استعدادیابی و آشنایی بیشتر نونهالان، نوجوانان و جوانان با ورزش فکری شطرنج با اعتبار بالغ‌بر 10 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 300 مترمربع و با 240 میز مخصوص شطرنج آماده‌سازی شده است‌.

وی افزود: با افتتاح این خانه علاقه‌مندان به رشته ورزشی شطرنج از این پس می‌توانند در لیگ‌های مطرح کشور حضور یابند‌.

در ادامه حجت‌الاسلام ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این افتتاحیه گفت: یکی از وظایف مسئولین نهادها و سازمان‌ها و ادارات توسعه سرانه ورزشی است و هرچقدر در این زمینه کار شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم ورزش در طول زندگی تأکید کرد: دوره جوانی انسان زمانی شکل می‌گیرد که از شخصیتی پرنشاط و امیدآفرین و خوش‌فکر و قوی برخوردار باشد که این موفقیت‌ها در کنار ورزش تحقق می‌یابد.

ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی اسلامشهر با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: تولید به معنای ایجاد ارزش‌افزوده است، در هر فضایی که ارزش‌افزوده ایجاد شود وارد مرحله تولیدشده است، در همین راستا توسعه اماکن ورزشی باعث نشاط و شادابی و تحرک جامعه و در نهایت تولید در عرصه ورزش می‌شود.

تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند 500میلیارد تومان اعتبار است

در ادامه حمیدرضا یگانه رئیس هیئت شطرنج اسلامشهر با بیان برنامه‌های این هیئت خاطرنشان کرد: افتتاح خانه‌های شطرنج در محلات اسلامشهر، راه‌اندازی تیم پیشکسوتان شطرنج و حضور در لیگ، استعدادیابی نونهالان و نوجوانان، برگزاری کلاس مربیگری و داوری، برگزاری کلاس‌های شطرنج در مدارس و .... از مهمترین برنامه‌های هیئت شطرنج شهرستان اسلامشهر در این خانه است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • واکنش مربی بدنساز تیم ملی به ماجرای مصدومیت بیرانوند+فیلم
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها