Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان وزارت کشور، استانداری ها و سازمان های تابعه که با حضور 24تیم در رشته دارت و 14تیم در رشته والیبال در ساری برگزار شده بود ،با برتری بانوان خراسان رضوی به کارش پایان داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری مازندران ،در مسابقات والیبال تیم استانداری کرمان قهرمان و تیم های خراسان رضوی و ایلام به مقام های دوم وسوم دست یافتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در مسابقات دارت تیم سازمان ثبت احوال با 240 امتیاز ، تیم خراسان رضوی با 200 امتیاز و تیم استانداری فارس با 170 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.
مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان وزارت کشور، استانداریها و سازمانهای تابعه در ساری با حضور حسین زادگان سرپرست استانداری مازندران و نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در ساری برگزار شد .
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت که توسعه ورزش بانوان زمینه ساز جامعه سالم و پویاست. ‎
فریبا نظری پورکیایی افزایش نشاط ، شادی و تحرک و پویایی را از اهداف برگزاری مسابقات اعلام کرد و افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان شاغل ،موجب تشویق ورزش فردی و همگانی و رسیدن به تندرستی و نشاط اجتماعی می شود.
وی صداقت ، رفاقت و دوستی را از مزیت های این گونه مسابقانت برشمرد و گفت که برگزاری اینگونه مسابقات در سطح استانها و شهرستانها نیز باید انجام شود.
دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان وزارت کشور، استانداریها و سازمانهای تابعه به مدت پنج روز در مجتمع فرهنگی ، رفاهی و ورزشی وزارت کشور در خزرآباد ساری برگزار شد .
6990/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزارت كشور مسابقات بانوان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه