Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: قانون واگذاری اقامتگاه‌های دولتی به بخش خصوصی شبیه به کاغذ پاره است و هتلداران باید دولت را تحت فشار بگذارند. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ استانها اردیبل نظرات

حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بارها در خصوص قوانینی که آئین‌نامه اجرایی دارند ولیکن اجرا نمی‌شوند، انتقاد کرده‌ام و گفته‌ام این آئین‌نامه‌ها بیشتر شبیه به کاغذ پاره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قانون واگذاری اقامتگاه‌های دولتی به بخش خصوصی نیز از این قاعده مستثنی نیست و اجرایی نمی‌شود و تا زمانی که برای قانون ارزشی قائل نشوند هر روز به تعداد قوانینی که اجرایی نمی‌شوند، اضافه خواهد شد.

میرزاد با بیان این که در شرایط موجود بخش خصوصی و هتلداری باید شخصا در زمینه این قانون اقدام کنند افزود: هتلداران و صنوف وابسته باید دولت را در خصوص موضوع عدم فعالیت اقامتگاه‌های دولتی، تحت فشار بگذارند.

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت اگر می‌خواهد در زمینه اقامتی فعالیت داشته باشد، بهتر است در نقاطی از کشور اقامتگاه راه‌اندازی کند که بخش خصوصی در آنجا ورود پیدا نکرده است زیرا با این کار هم به رونق گردشگری کمک خواهد کرد و هم به بخش خصوصی، ضربه‌ای وارد نخواهد شد.

وی گفت: وجود اقامتگاه‌های دولتی در استان‌های شمالی و مشهد تفکری جز سودجویی و نگاه اقتصادی ندارد که در این زمینه نیز نیازمند بحث و بررسی موضوع از ابعاد مختلف هستیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

دریافت 7 MB کد خبر 6087530

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است