Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکم دکتر سید تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس به عنوان رئیس کارگروه رسانه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس به وی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، رضا جاویدی امروز (25 آبان) در حاشیه جلسه شورای اندیشه ورز بسیج رسانه فارس که در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، گفت: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ستاد دهه فجر فارس 29 کارگروه تخصصی تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تاکید بر اینکه یکی از کارگروه های این ستاد، کارگروه رسانه بوده رئیس این کارگروه دکتر سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس تعیین شده است، اضافه کرد: اصحاب رسانه فارس، شبانه روز پای کار هستند و باید زمان دستاوردهای پیش از انقلاب و زمان کنونی مورد مقایسه قرار گیرد چرا که نسل جوان ما از این اطلاعات آگاهی ندارند و تحت تاثیر هجمه مسموم دشمن قرار گرفته اند، باید مشخص شود در آن زمان از لحاظ علمی، فناوری و دانشگاهی در چه سطحی بودیم و اکنون در چه سطحی هستیم.

 

خاطر نشان می شود،‌ در پایان این مراسم حکم دکتر سهرابی، به عنوان رئیس کارگروه رسانه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس به وی اعطا شد.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد جواد ظریف تامین اجتماعی هفته کتاب شیراز ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شبستان یزد شهید مدافع حرم گیلان شهید بابک نوری هریس دهه فجر فارس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس صدا و سیمای مرکز فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد

رییس سازمان صدا و سیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن حکم جبلی رئیس سازمان صدا و سیما برای شیخ اکبری به این شرح است:

«بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‏عالی، به‏ موجب این حکم شما را به ‏عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب می‏‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‏‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت­‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان­‌سازی رسانه‌ای و هم­‌افزایی ظرفیت­‌های سازمانی از مهم‏ترین وظایف شما است.

از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی
رئیس  سازمان»

جزئیاتی از سنجش مخاطبان تلویزیون؛ "فضای مجازی" اضافه شد!

همچنین پیمان جبلی از زحمات خالصانه حجت‌ الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی کرده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد 1357 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق  مختلفی از جمله  سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و ... را در کارنامه خود دارد.  شیخ اکبری پیش از این  مشاور معاون سیما و  مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معاف سیما بوده است.

مدیریت و نظارت بر تولید مستندهای شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس
  • «پرویز داوودی»، به‌مثابه مدیر تراز انقلاب اسلامی