Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-03-29@15:55:17 GMT

تمرین وزنه استقلالی‌ها در هتل المپیک

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۹۶۷۱

تمرین وزنه استقلالی‌ها در هتل المپیک

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در دو گروه برگزار شد.

به گزارش وب سایت نود، تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال با تصمیم کادر فنی به کار با وزنه اختصاص داشت و بازیکنان در دو گروه کار با وزنه را در سالن وزنه هتل المپیک انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* گروه اول شامل؛ خسرو حیدری، علی کریمی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، فرشاد محمدی‌مهر، جابر انصاری و میلاد زکی‌پور می‌شد که زیر نظر فیلیپ و بیژن طاهری تمرین کردند. این گروه پس از تمرین، راهی استخر شدند.

* در گروه دوم، روح‌الله باقری، میثم تیموری، مرتضی تبریزی و مهدی رحمتی حضور داشتند.

بازیکنان ملی‌پوش و امید استقلال به همراه پژمان منتظری مصدوم در تمرین غایب بودند.

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و هنگ کنگ در چهارمین دیدار خود در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز از ساعت ۱۸ به میزبانی ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا «الدور شومورودوف» در دقیقه ۲۰ نخستین گل ازبکستان را به ثمر رساند تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هم «خوژیمات ارکینوف» موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس گل «جلال الدین ماشاریپوف» بازیکن تیم فوتبال استقلال دروازه هنگ کنگ را باز کند و در دقیقه ۷۰ هم «اوستون اورونوف» بازیکن تیم پرسپولیس موفق شد سومین گل ازبکستان را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با ۳ بر صفر به سود ازبکستان به پایان برسد.

ازبکستان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و هنگ کنگ هم همچنان یک امتیازی است.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر 6063127

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال