Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی گفت: ۱۳۵ هزار نفر در راستای خدمت به محرومین جامعه در طرح خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت نام کرده‌اند که این آمار به سرعت در حال افزایش است. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی‌اکبر عصارنیا ظهر امروز در گردهمایی رابطین شهرستانها و مسئولین کانونهای تخصصی و محله‌ای نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل اظهار داشت: 135 هزار نفر در راستای خدمت به محرومین جامعه در طرح خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت نام کرده‌اند که این آمار به سرعت در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساماندهی و سازماندهی خادمیاران در وهله نخست اولویت اساسی است گفت: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم خدمتگزاری به قشر محروم جامعه را در کشور نهادینه کنیم تا هر کس به اندازه همت و قدرتش در این زمینه گام برداشته و کمک به اقشار محروم جامعه را در دستور کار زندگی خود قرار دهد.

مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی با اشاره به نحوه اجرای این طرح نیز گفت: : در قالب این طرح خادمیاران رضوی علاوه بر خدمت در حرم مطهر، بخشی از مأموریت خود را به صورت داوطلبانه به محرومان و مستضعفان در منطقه محل سکونت ارائه خدمت می‌کنند و به همین منظور گروه‌های تخصصی تشکیل می‌شود.

عصارنیا اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های این طرح اعزام زائر اولی‌ها به آستان مقدس قدس رضوی است که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای موفق این طرح در دستور کار قرار گرفته تا قشر محروم جامعه نیز همانند سایر افراد بتوانند از این طرح برخوردار شوند.

در این جلسه کاظم دبیر مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل نیز با اعلام این که در سطح استان 1400 نفر در طرح خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت نام کرده‌اند و مراحل جذب و آموش این افراد در حال انجام است اظهار کرد: افرادی که مایل به ثبت نام در طرح خادمیاری آستان قدس رضوی هستند با مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اول خیابان اسماعیل بیگ یا مراجعه به سایت آستان قدس رضوی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد

به گزارش آستان نیوز، در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت ششمین امام معصوم، حضرت امام جعفر صادق (ع)، حرم مطهر امام رضا (ع) غرق در ماتم و عزا شد. به همین مناسبت، آیین‌های عزاداری و سوگواری در این بارگاه ملکوتی با حضور خیل زائران و مجاوران برگزار می‌شود.
 

سیاه‌پوش شدن حرم مطهر

همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، گنبد و ضریح حرم مطهر امام رضا (ع) نیز سیاهپوش شد. پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمد و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شد. در این راستا، کتیبه‌های مشکی رنگی با عباراتی مانند "یا صادق آل محمد (ص)"،در صحن‌های مختلف حرم مطهر نصب شده است. 
 

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • معلم باید الگوی جامعه باشد