Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:46:28 GMT

2 ستاره استقلال در لیست نهایی تیم امید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۹۸۴۶

2 ستاره استقلال در لیست نهایی تیم امید

دو بازیکن استقلال نام شان در لیست نهایی تیم امید قرار کرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی و الهیار صیادمنش دو بازیکنی هستند که در هفته های گذشته حضور ثابتی در ترکیب استقلال داشته اند و عملکردشان مثبت بوده است.


با این حال این دو بازیکن هم در نام شان در لیست نهایی تیم امید برای سفر به عمان قرار گرفت تا استقلال دو بازیکن تاثیرگذار دیگر خود را هم در تعطیلات لیگ از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این غفوری، چشمی، سیدحسین حسینی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، طارق همام به دلیل حضور در اردوی تیم عراق و منتظری به دلیل درمان مصدومیت خود در تیم ملی در اردوی استقلال حضور نداشتند.


با این شرایط شفر کار سختی برای رفع مشکلات تیمش در تعطیلات لیگ برتر خواهد داشت و باید دید راهکار او برای خارج کردن تیمش از بحران چیست.

 

الهیار صیادمنش استقلال تهران مهدی قائدی تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهیار صیادمنش استقلال تهران مهدی قائدی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر

آفتاب‌‌نیوز :

از هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. گل اول این بازی را دانیال اسماعیلی فر به ثمر رساند و تصاویر منتشر شده از خوشحالی بعد گل او حسابی جنجال ساز شد. پس از این اتفاق اسماعیلی فر به کمیته انضباطی فرا خوانده شد.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد جریمه‌ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد