Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه آمیان فرانسه، مشکلی برای حضور در دیدار با ونزوئلا ندارد.به گزارش بلاغ،تیم ملی فوتبال ایران در دور سوم اردوی آماده سازی خود برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات در چارچوب دیدار تدارکاتی موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گلزنی کریم انصاری فرد مقابل ترینیداد و توباگو  به پیروزی یک بر صفر برسد تا آماده دیدار با ونزوئلا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در فهرست ۲۴ نفره کی روش برای برگزاری این ۲ بازی دوستانه، تنها سامان قدوس بنا بر مشکلاتی موفق نشد به تهران بیاید و قرار است در دوحه قطر به اردوی ملی پوشان بپیوندد و اگر کادرفنی تیم ملی و کی روش صلاح بداند، او در دیدار با شاگردان رافائل دودامل  بازی می کند. این بازیکن که شنبه هفته جاری و در جریان برتری یک بر صفر خارج از خانه آمیان مقابل تولوز پاس تک گل پیروزی بخش یارانش را برای الکسیس بلین ارسال کرد تا آمیان به رتبه شانزدهم لوشامپیونا صعود کند، مستقیم راهی دوحه قطر خواهد شد تا در اردوی شاگردان مرد پرتغالی حضور یابد.   تیم ملی فوتبال ایران در دور سوم اردوی آماده سازی خود برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات در چارچوب دیدار تدارکاتی موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گلزنی کریم انصاری فرد مقابل ترینیداد و توباگو  به پیروزی یک بر صفر برسد تا آماده دیدار با ونزوئلا شود.در فهرست ۲۴ نفره کی روش برای برگزاری این ۲ بازی دوستانه، تنها سامان قدوس بنا بر مشکلاتی موفق نشد به تهران بیاید و قرار است در دوحه قطر به اردوی ملی پوشان بپیوندد و اگر کادرفنی تیم ملی و کی روش صلاح بداند، او در دیدار با شاگردان رافائل دودامل  بازی می کند. این بازیکن که شنبه هفته جاری و در جریان برتری یک بر صفر خارج از خانه آمیان مقابل تولوز پاس تک گل پیروزی بخش یارانش را برای الکسیس بلین ارسال کرد تا آمیان به رتبه شانزدهم لوشامپیونا صعود کند، مستقیم راهی دوحه قطر خواهد شد تا در اردوی شاگردان مرد پرتغالی حضور یابد.


قدوس پس از اینکه فصل گذشته در رقابت های لیگ های سوئد، عملکرد فوق العاده ای داشت و با گل و پاس گل های فراوان، محبوب هواداران  اوسترسوند شده بود، ابتدای فصل به آمیان فرانسه پیوست و در این تیم هم عملکرد خوبی دارد و هر چند بنابر دلایلی مقابل ترینیداد و توباگو را از دست داد اما هافبک ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل ونزوئلا بازی خواهد کرد.

قرار است این بازیکن، اوایل هفته آینده، همزمان با ملی پوشان وارد دوحه قطر شود و تمریناتش را از سر گیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در صدد است تا با برگزاری اردوها و بازی های دوستانه، آماده قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات پس از ۴۲ سال شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه