Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:29:20 GMT

اولین خروجی تابستانی بارسلونا قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۹۹۹۴

اولین خروجی تابستانی بارسلونا قطعی شد

باشگاه بارسلونا قصد تمدید قرارداد با توماس فرمالن را ندارد و این مدافع بلژیکی آخرین ماه های حضورش در جمع ابی و اناری ها را سپری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرمالن تابستان 2014 بود که با نظر مستقیم زوبی زارتا، مدیر ورزشی وقت بارسا، جذب این باشگاه شد. او در آرسنال یکی از کاپیتان ها بود با این حال ترجیح داد وارد چالشی بزرگتر بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط برای فرمالن در بارسا خوب پیش نرفت و او فصل اول را به دلیل مصدومیت های متوالی از دست داد. فصل دوم شرایط برای او بهتر شد و توانست در چند بازی به میدان برود اما سپس به رم قرض داده شد. در نهایت او پس از یک سال ناموفق در رم به بارسا بازگشت اما در دو سال اخیر بازهم مصدومیت های متعدد مانع از درخشش او شده است.

 

 

 

 

طبق ادعای اسپورت، مسئولان بارسا به این نتیجه رسیده اند که قرارداد فعلی فرمالن که تا پایان فصل اعتبار دارد را تمدید نکنند و او می تواند از ژانویه با تیم های مدنظرش وارد مذاکره شده و سپس به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند.

به این ترتیب فرمالن را باید اولین جدا شده قطعی تابستان 2019 بارسلونا دانست. سران بارسا قصد دارند یک مدافع جدید به خدمت بگیرند و همچنین فرصت بیشتری در اختیار چومی و کوئنکا، دو مدافع تیم های پایه ای قرار دهند.

آ اس رم بارسلونا توماس فرمالن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب با برتری 1-4 برابر بارسا ضمن جبران شکست بازی رفت توانست مجوز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

بدون شک یکی از ستاره های هر دو بازی رفت و برگشت برای پاریس، ویتینیا بود. او دو گل به بارسا زد و به خصوص گل دیشب او که دومین گل پی اس جی بود، بسیار تعیین کننده شد.

ویتینیا در پایان بازی به کانال پلاس گفت: «گل من؟ حس باورنکردنی دارم. مدت ها رویای چنین روزی را داشتم و حالا در نیمه نهایی هستیم. فکر می کنم به شایستگی نیز توانستیم صعود کنیم. همه خوشحالیم و باید به این تیم افتخار کرد.»

ستاره پرتغالی ادامه داد: «فکر می کنم بعد از شکست بازی رفت به جز هواداران ما، کسی به این تیم اعتقاد نداشت ولی ما نشان دادیم که می توان دست به کارهای بزرگ زد. وقتی بارسا گل اول را زد نیز ناامید نشدیم. مربی گفته بود با ذهنیت درست می توانیم این بازی را ببریم.»

ویتینا در مورد نقش لوئیس انریکه در این برد گفت: «او مربی‌ای باورنکردنی است و بسیار نقش بزرگی در این پیروزی داشت. فرم حرف زدن او که بسیار متقاعد کننده است و تاکتیک درستی که انتخاب کرده بود، باعث شد بازی را ببریم.»

دیگر خبرها

  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • دهه شصتی‌ها؛ اولین مخاطب مراکز همسرگزینی/ چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟