Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین افتتاح نمایشگاه کتاب و رونمایی از لباس تیم بسکتبال بانوان شرکت نفت ستاره خلیج فارس با حاشیه های درخور توجهی همراه بود که شاخص ترین آن، تهدید و تشر مدیرعامل و رفتار ناشایست روابط عمومی این شرکت با خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، شرکت نفت ستاره خلیج فارس به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اقدام به برپایی نمایشگاه در طبقه همکلف برج نوساز مادر در محله سیم بالا در بندرعباس کرده بود که برای آیین افتتاح آن از خبرنگاران رسانه های گروهی دعوت شده بود که متاسفانه مدیرعامل و مسئول روابط عمومی این آیین را به فرصتی برای عقده گشایی از اصحاب رسانه تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدعلی دادور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در آغاز سخنان خود از برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از برنامه های فرهنگی این شرکت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود یاد کرد و با تاکید بر رونق بخشی به فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه و سایر برنامه های این چنینی بتواند کتاب را وارد سبد خانوارها کند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 500 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف روانشناسی، ادبیات، کودک و نوجوان، فلسفه، رمان، شعر و تخصصی حوزه نفت در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: بازدیدکنندگان در صورت عدم وجود کتاب مورد نظر می توانند آن را به مدیراجرایی نمایشگاه اعلام کنند و ظرف 48 ساعت در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس عنوان کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر و با تخفیف بین 30 تا 50 درصد میزبان عموم مردم است.

 

وی از ساخت بیمارستان شهید محمدی، تعمیر مدارس، حمایت از تیم های ورزشی، گروه های تئاتر، موسیقی و برخی از رسانه های استان هرمزگان به عنوان دیگر فعالیت های شرکت نفت ستاره خلیج فارس نام برد و تصریح کرد: امیدوارم این اقدامات وابسته به شخص نباشد و استمرار داشته باشد.

 

دادور در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در رابطه با حمایت شرکت نفت ستاره از رسانه ها به ویژه نشریات محلی، باب انتقاد از نحوه تعامل رسانه ها با شرکت نفت ستاره را باز کرد و گفت: طی این مدت رسانه های هرمزگان رفتار خوبی با ما نداشته اند.

 

وی با اذعان به اینکه مطالب مطرح شده در رسانه های استان در شان شرکت نفت ستاره نبوده است، افزود: به طور مثال نشریات محلی تیتر زده اند با این عنوان که «ستاره ای که نمی درخشد»؛ اگر رسانه ها با مجموعه ما بهتر رفتارکنند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

 

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه داد: ما سعی کرده ایم با رسانه های استان تعامل خوبی داشته باشیم در حالی که می توانیم با نشریات پایتخت کار کنیم.

 

وی پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با عدم جذب نیرو در شرکت نفت ستاره خلیج فارس، اظهار کرد: فعلا از جذب نیرو جلوگیری کرده ایم زیرا اگر چنین اقدامی صورت نمی گرفت جذب نیروهای بومی به مراتب کمتر می شد.

در حاشیه این آیین، از لباس تیم بسکتبال بانوان شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز با حضور بازیکنان و مربی و سرپرست این تیم رونمایی شد.

 

تراژدی تلخ این آیین به رفتار ناشایست مسئول و کارشناس روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس با خبرنگاران حاضر در برنامه مربوط می شود که امیدواریم از این پس دیگر شاهد چنین رفتارهای اهانت آمیزی از سوی هیچ دستگاهی نسبت به قشر خدوم اصحاب رسانه نباشیم.

 

دستگاه های مختلف باید به جایگاه رسانه به عنوان رکن چهارم دمموکراسی پی ببرند و تفاوت آن را با روابط عمومی بدانند؛ رسانه باید در کنار بیان عملکردها، نقد سازنده در راستای احقاق حق مردم را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد و نباید مدیران دستگاه ها و شرکت ها به بهانه حمایت از رسانه، از خبرنگاران توقع داشته باشند که در نقش روابط عمومی فعالیت کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد بیرجند محمد جواد ظریف تامین اجتماعی ارزانی خراسان جنوبي اردبیل خطبه نماز جمعه تشر شرکت نفت ستاره خلیج فارس خبرنگار تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: همکاری و همدلی ملی رمز غلبه کردن بر موانعی است که ظاهراً حل ناشدنی به نظر می‌رسد. اتفاق به طاهر ناشدنی ۲۰ ساله امروز محقق شد.

وی افزود: یادمان نرفته که در رابطه با موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس چه می‌گفتند و واگذاری را امری ناشدنی نشان می‌دادند اما شاهد هستیم که امروز در ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با یک همدلی جمعی، رسماً این دو باشگاه واگذار شدند.

خاندوزی تصریح کرد: دولت سیزدهم دولت خاتمه دادن به پروژه‌های ناتمام است و امروز در حوزه واگذاری دو باشگاه ریشه دار و مردمی یکی دیگر از پروژه‌های ناتمام به سرانجام رسید.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه امروز به اصل مشارکت طلبیدن مردم و بخش غیردولتی اراده جدی داریم، گفت: اینکه در اسفند ۱۴۰۰ موضوع بورسی شدن و افزایش سرمایه این دو باشگاه مطرح شد و به تبع این مشارکت مردم مساله شفافیت در عملکردها و پاسخگویی مدیران و انضباط مالی که باید از تاریکخانه‌ها بیرون می‌آمد و در معرض نظر کارشناسان قرار می‌گرفت، گام اولی بود که رخ داد. در وزارت اقتصاد اصرار داریم مقدمات ورود بخش‌های دیگری که همچنان در بازار سرمایه وارد نشده‌اند را فراهم کنیم.

وی افزود: در حال مذاکره با وزارت نفت هستیم تا پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به عنوان یک شرکت بزرگ اقتصاد ایران وارد بورس کنیم. همچنین با وزارت صمت وارد مذاکره شدیم تا بسیاری از پروژه ه ای جذاب معدنی کشور را برای جذب مشارکت مردمی فراخوان کنیم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 6087460 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس