Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: سال گذشته 200 میلیون تومان برای بهسازی سالن آمفی تئاتر علامه فرزان اختصاص یافته و  امسال از اعتبارات استانی 2 میلیارد تومان برای این سالن درنظر گرفته شده است که از این مقدار تاکنون یک میلیارد تومان آن اختصاص یافت.

آقای نبی زاده با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبارات، این سالن در سال 98 به بهره برداری می رسد، افزود: امسال با این اعتبار در نظر گرفته شده تکمیل سازه و سفت کاری انجام خواهد شد، .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیربنای سالن علامه فرزان از هزار و 100 متر مربع به هزار و 700 متر مربع افزایش یافته، گفت: در طراحی جدید این سالن شامل اتاقهای گریم، تمرین، سالن و فضای نگارخانه است و ظرفیت آن در بازسازی مجدد از ۳۷۰ به ۵۵۰ نفر افزایش می یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه برای تکمیل آن بیش از 4 میلیارد تومان دیگر لازم است، گفت: این سالن سال گذشته در حادثه آتش سوزی دچار حریق شد و بیش از 80 درصد آن در آتش سوخت.

سالن آمفی تئاتر علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بعد از سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند بزرگترین سالن همایشهای استان است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سالن علامه فرزان اختصاص اعتبار فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شواهدی از دست داشتن اوکراین در حمله تروریستی اخیر به سالن کنسرت مسکو کشف شد.

کمیته تحقیقات فدرال روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که بازرسان روسی مدارکی دال بر ارتباط تروریست های عامل حمله به سالن کنسرت کروکوس در مسکو با ملی گرایان اوکراینی را در اختیار دارند.

سرویس نظارت مالی فدرال روسیه هم روز پنجشنبه اعلام کرد این کشور چهار شهروند تاجیک را که هفته گذشته به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو حمله کردند، به فهرست تروریست ها و افراط گرایان اضافه کرده است.

در پی حمله تروریستی ۲۲ مارس به سالن کنسرت «کورکوس» در منطقه «کراسنوگورسک» مسکو، دست کم ۱۴۳ نفر کشته شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه ۱۱ نفر را به ظن مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت کرده است. این مرگبارترین حمله تروریستی است که از اوایل دهه ۲۰۰۰ تاکنون در روسیه رخ می‌دهد.

کد خبر 6064423

دیگر خبرها

  • روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • مسافران نوروزی روزه‌دار پای سفره افطار علامه محمدتقی بهلول گنابادی
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • طرح اطعام مهدوی در بیرجند
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم که بود؟
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم