Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@16:59:33 GMT

امکان تماشای گروهی فیلم در مسنجر فیس بوک

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۰۷۸

امکان تماشای گروهی فیلم در مسنجر فیس بوک

به نظر می رسد فیس بوک، با وجود همه نقدها همچنان به فکر به روزرسانی و پیشتازی در حوزه شبکه های اجتماعی است و این بار هم نوبت به روزرسانی مسنجر فیس بوک رسیده است.

احتمال دارد به زودی مسنجر فیس بوک شما را به تماشای فیلم ها با دوستانتان در حین چت دعوت کند.

گزارش شده است که این شرکت در حال آزمودن یک ویژگی به نام "تماشای فیلم ها با هم"  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قالب این ویژگی، فیس بوک یک امکان جدید را برای مسنجر امتحان می کند که به شما و دوستانتان یک ویدیو هماهنگ شده را در یک چت گروهی نمایش می دهد.

به نظر می رسد که این ویژگی یعنی  "تماشای فیلم ها با هم"، به افراد اجازه می دهد در یک زمان با هم فیلم ها  را مشاهده کنند.

---

 

بر اساس توییتی که توسط یکی از مدیران ارشد فیس بوک منتشر شده، با کمک این ویژگی هر فردی که در چت حاضر است می تواند این ویدئو را کنترل کند و البته ببیند چه افرادی ویدئو را تماشا می کنند.

البته برخی از منابع داخلی و آگاه فیس بوک می گویند این ویژگی صرفا در مرحله آزمایشی قرار دارد و یک آزمون داخلی است. اما بسیاری از کاربران امیدوارند هر چه سریعتر به این ویژگی دست پیدا کنند.

در ماه جولای، فیس بوک یک ویژگی مشابه برای گروه ها به نام Watch Party ایجاد کرد که به شما امکان می دهد ویدیوها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. ویژگی های مبتنی بر تماشای فیلم ها با  یکدیگر در مسنجر می تواند فیلم ها را تماشایی و بسیار جذاب تر کند./ انتخاب

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و چین در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در حالی تایلند برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر ویتنام همراه بود.

ویتنام که بازی نخست خود را مقابل میانمار مساوی کرده بود حالا با چهار امتیاز در گروه A منتظر سایر بازی‌های هم‌گروهی های خود است.

چین نیز با پذیرش دومین شکست خود مقابل ویتنام همچنان در قعر جدول حضور دارد که باعث حذف زودهنگام این تیم از حضور در دور بعدی جام ملت‌های فوتسال آسیا می‌شود.

کد خبر 6082401

دیگر خبرها

  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • آژانس دوستی و تماشای یک تیتراژ واقعی
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • فوائد تماشای تلویزیون | چشم‌های‌تان به شما دروغ نمی‌گویند
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم