Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:47:08 GMT

خودروی مگان از فولاد مبارکه تحویل نگرفته ام

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۱۳۷

خودروی مگان از فولاد مبارکه تحویل نگرفته ام

در چند روز گذشته مطالبی تحت عنوان در اختیار گذاشتن یک دستگاه مگان به همراه راننده از طرف فولاد مبارکه به نماینده مردم مبارکه دست به دست می شود. برخی این موضوع رابه خروج فولاد مبارکه از صنایع آلاینده ربط داده اند اما سعیدی دریافت مگان را تکذیب می کند.

«زهرا سعیدی مبارکه» در پاسخ به شایعات اخیر که شرکت فولاد مبارکه یک دستگاه خودروی سواری مگان سفید رنگ به همراه راننده را در اختیار ایشان گذاشته است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: از اینگونه اکاذیب فراوان وجود دارد که فرصتی برای پاسخگویی به گفته های این افراد بیکار ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیکی دفتر نمایندگی با منزلش اظهارداشت: با توجه به نزدیکی این فاصله نیازی به خودرویی ندارم و مردم مبارکه می دانند که من به همراه همسرم به مکانهای کاری می روم و این گفته ها نشر اکاذیب است.


سعیدی مبارکه با بیان اینکه هفته گذشته در شهرستان مبارکه بسیار پر کار بوده است، افزود: هفته گذشته فقط برای حضور در مراسم درگذشت حجت‌الاسلام حسن غلامی، امام جمعه شهر طالخونچه(از توابع شهرستان مبارکه) به همراه شهردار و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با خودروی مگانی که متعلق به شهرداری است، رفت و آمد کرده ام.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معمولاً برای برنامه های استانی یا شهرستانی بنا به آبروی شهرستان از خودروهای نهاد و ارگان های مختلف استفاده می کنم و نیازی به دریافت خودرو مگان نداشته ام.

 

وی با اشاره به خودروی شخصی خود که یک هیوندا است، گفت: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی در ابتدای دوره نمایندگی مبلغ ۹۰ میلیون تومان بابت خرید خودرو به نمایندگان پرداخت می کند، من آن خودرو سراتو را هم نگرفتم و فقط در سال حمایت از کالای ایرانی یک خودرو سمند خریداری کرده ام.

 

سعیدی مبارکه ادامه داد: خودروی مگان متعلق به شهرداری و راننده آن هم متعلق به شهرداری است و فقط با آن در مراسم درگذشت امام جمعه فقید طالخونچه حضور پیدا کردم.

 

گفتنی است در چند روز گذشته مطالبی تحت عنوان در اختیار گذاشتن یک دستگاه مگان سفید رنگ به همراه راننده از طرف شرکت فولاد مبارکه به خانم سعیدی نماینده مردم مبارکه دست به دست شده است. برخی این موضوع را به خروج فولاد مبارکه از صنایع آلاینده ربط داده اند./

 

 

 

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد نهم ربیع الاول ارزانی شیراز خراسان جنوبي بیرجند تامین اجتماعی جشن ۹ ربیع مهدویت حال خوش خواندن مگان زهرا سعیدی مبارکه مدیرعامل فولاد مبارکه فولاد مبارکه خودرو اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!

رنو پی کی را می‌توان از جمله خودرو‌های نوستالژیک و جذاب بازار دانست.

به گزارش روزگار خودرو، این خودروی محبوب دیگر ارزان نیست و قیمتش سر به فلک کشیده است.

قیمت رنو پی کی در بازار از حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست که این خودروی قدیمی قیمتش حتی تا ۴۰۰ میلیون تومان هم در برخی آگهی‌ها می‌رسد.

حال شما بگویید آیا رنو پی کی با قیمت‌های چندصدمیلیونی می‌ارزد؟

دیگر خبرها

  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد