Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@12:26:42 GMT

پردرآمدترین شغل‌ها در ایران و انگلیس و آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۱۹۴

ایسنا نوشت: مدیر شعبه‌سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی فارس ضمن ارایه‌ی توضیحاتی در رابطه با مشاغل پردرآمد در ایران، گفت: براساس مطالعات علمی انجام شده در سال ۱۳۹۳، جراحان پلاستیک و قلب، دندانپزشکان فوق تخصص، طراحان لباس، مدرسان کنکور زیست‌شناسی در صدر مشاغل پردرآمد ایران قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدیان ‌ نژاد افزود: طبق مطالعات انجام شده در آمریکا پزشکان متخصص و جراحان و روان‌شناسان و پزشکان عمومی بیشترین میزان درآمد را کسب می‌کنند اما بالاترین میزان درآمد در انگلستان به مدیران بازاریابی، مدیران و مقامات ارشد شرکت‌های مالی، کارگزاران مالی و ... تعلق دارد.

مدیر شعبه‌سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی فارس گفت: شاه‌کلید پول‌دار شدن، درک واقعیت‌ها و پیدا کردن توانایی‌های منحصر بفرد خود است.

وی خطاب به دانشجویان شرکت کننده در این سمینار گفت: در شرایط کنونی که دولت‌ برای کوچک‌سازی بدنه تلاش می‌کند، راهی جز کارآفرینی و اشتغال‌زایی نداریم.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، زاهدیان نژاد ضمن معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی به‌عنوان تنها مرکز مستقل در کشور که به‌صورت اختصاصی در حوزه‌کارآفرینی و اشتغال فعالیت می‌کند، گفت: شعبه‌ این سازمان در جهاددانشگاهی فارس برنامه‌های متنوعی در حوزه‌ی مشاوره، آموزش‌های عمومی، تخصصی و ... دارد که امیدواریم دانشجویان و علاقمندان از این قابلیت‌ها و توانمندی‌ها به‌نحو بهینه استفاده کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد