Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:11:55 GMT

اطلاعیه قطع آب در بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۲۴۹

اطلاعیه قطع آب در بهشهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران اعلام کرد: به دلیل اتصال خطوط انتقال آب، مشترکان مسیر بیمارستان شهدا تا خیابان شهید رجایی شامل: زیروان، گرائیل محله، خیابان‌های فرودگاه، هنر، فراش محله، امام خمینی (ره) و شهید رجایی، فردا یکشنبه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۹ صبح به مدت ۵ ساعت با افت فشار و قطع آب مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است؛ از ساکنان مناطق ذکر شده تقاضا می‌شود ضمن مدیریت مصرف نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

افت فشار آب در برخی از مناطق بهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران وسرما در راه کرمان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بر اساس اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی کرمان از اواخر فردا پنجشنبه تا  جمعه ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مرکزی و برخی از مناطق جنوب غربی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش برف در ارتفاعات و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود که با توجه به نوع بارش‌های این فصل جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها  احتمال دارد.

در این اطلاعیه تاکید شده، همچنین جمعه بر سرعت وزش باد در شرق و شمال غرب استان کرمان افزوده خواهد شد  وبنابراین کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان، از نظر دمایی نیز صبح  شنبه کاهش محسوس دما رخ می دهد و احتمال خسارت سرمازدگی به محصولات کشاورزی در شمال و غرب استان محتمل است.

     

دیگر خبرها

  • باران و سرما در راه کرمان
  • اطلاعیه قطعی برق
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • باران وسرما در راه کرمان
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان
  • جواد خیابانی: چون در محله خیابان به دنیا آمده ام، فامیلی ام خیابانی است!
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد
  • اطلاعیه مهم درباره بزرگراه شهید باقری؛ رانندگان بخوانند!
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود، امروز قطع می‌شود