Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:00:42 GMT

2 ورزشکار گچسارانی به تیم ملی واترپلو دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۳۱۸

2 ورزشکار گچسارانی به تیم ملی واترپلو دعوت شدند

گچساران - ایرنا- سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: پیمان اسدی و حسین خالدی تبار 2 ورزشکار این شهرستان به اردوی تیم ملی واترپلو فراخوانده شدند.

یونس کریمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازیکنان برای شرکت در دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی واترپلو که با حضور 20 ورزشکار از امروز بیست و ششم آبان ماه در استخر 9 دی تهران آغاز می‌شود به تیم ملی فرا خوانده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان قاسمی،آرش پورزگر،محمد بیات،امیرحسین کیهانی،مهدی یزدان خواهری،امیرعلی مرادی،محمدجواد عباسی،خشایار قره ضیاالدین،امیر دهداری،سهیل رستمیان،امیرحسین رهبر،امین قویدل،علیرضا پورنگ،علی خانقاهی،حسین لاله سیاه،مهدی برزگری،امیررضا جلیل پور و امید آقایی از دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی واترپلوی کشور هستند.
تیم ملی واترپلوی ایران امسال با حضور حسین خالدی و پیمان اسدی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مدال برنز را کسب کرد.
تیم واترپلوی نفت و گاز شهرستان گچساران یکی از هشت شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر واترپلوی کشور در فصل 97-98 است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 47 ورزشکار در تیم های ملی مختلف دارد.
1662/8143

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بازيكنان گچساران تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گرهای سیار در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از برداشت بیش از ۷۵۰ هزار بشکه نفت خام در سال ۱۴۰۲ با استفاده از دستگاه‌های تفکیک‌گر سیار (MOS) و فرآورش‌سیار (MOT) در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی گفت: پارسال ۹۷ مخزن تحت فشار درون‌واحدی و سرچاهی، ۷۹ دستگاه تجهیزات فرآیندی شامل ۲۲ دستگاه ذخیره، خشک‌کننده و مولد هوا، ۳۶ دستگاه الکتروموتور، ترانسفورمر و رله‌ حفاظتی، ۱۶ تلمبه‌ نفت، آب صنعتی و آب زائد تزریقی، سه دستگاه دیزل ژنراتور آتش‌نشانی و دو دستگاه توربین گازی تعمیر اساسی شده است.

وی با بیان اینکه پارسال همچنین ۲۴۵ مورد تعمیر، ایمن‌سازی و توپکرانی خطوط لوله نفت و گاز و بیش از ۲ هزار مورد تعمیر، تعویض، تنظیم و نصب شیرآلات فرآیندی در تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انجام شده است، افزود: در بعضی از این تأسیسات همچنین الکترونیکی کردن تجهیزات ثبت‌کننده و کنترلی نیز انجام شده است.  

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به انجام ۲۹۱ مورد نصب یا تعویض صفحه کاهنده خطوط لوله نفت و گاز (صفحاتی که حرکت سیال در خطوط لوله را تسهیل می‌کنند) و ۱۸۲ رفع نشتی و پاکسازی محیط در تأسیسات گفت: انجام این عملیات‌ها در طولانی‌ترین و وسیع‌ترین مخازن هیدروکربوری از جنوب تا غرب کشور نشان از روحیه جهادی کارکنان این شرکت دارد.

تأسیسات شرکت نفت و گاز گچساران در گستره جغرافیایی چهار استان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گر‌های سیار در نفت و گاز گچساران
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گرهای سیار در نفت و گاز گچساران
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال