Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه امید به زندگی در استان زنجان افزایش داشته است، گفت: امید به زندگی مردم استان زنجان  قبل از انقلاب زیر ۵۰ سال بود که این آمار امروز برای مردان در استان زنجان به ۷۸.۶ سال و برای زنان به بیش ۸۲.۱ سال رسیده است.

وی اظهار کرد: آمار امید به زندگی در استان زنجان از وضعیت بهتری نسبت به نرم کشوری برخوردار است و این نشان می‌دهد مردم بیشتر به مسائل بهداشتی توجه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه  شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان در استان زنجان توسعه‌یافته است، گفت: دولت بر تقویت این امر مهم توجه دارد.

وی گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید مرگ‌ومیر مادران در روستاهای استان زنجان به صفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: خوشبختانه در استان زنجان پوشش شهری در مراکز بهداشتی ۱۰۰ درصد بوده  و در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار به توسعه مراکز درمانی و بهداشتی توجه ویژه شده و شاخص‌های بهداشتی در مناطق کم برخوردار تقویت‌شده است.

قزلباش به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: اجرای این طرح در استان بسیار خوب بوده و مردم رضایت خوبی از اجرای این طرح دارند.

کد خبر 4460498

منبع: مهر

کلیدواژه: سن امید به زندگی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان دو طرح بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شدند، ابراز داشت: مرکز جامع سلامت میغان افتتاح و عملیات اجرایی پایگاه سلامت فدک آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر به دست وزیر بهداشت افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه پایگاه سلامت فدک نیز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بهادری منفرد ضمن بیان اینکه بازدید از بیمارستان امام حسین این شهر دیگر برنامه وزیر بهداشت بود، تصریح کرد: در این سفر توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه با وزارت بهداشت پیگیری شده است.

وی بابیان اینکه وزیر بهداشت از مرکز غربالگری، تشخیص و درمان این بیمارستان نیز بازدید کرد، افزود: توسعه این مرکز نیز با وزارت بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082130

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • ضرورت تدوین شاخص‌های حکمرانی در حوزه دارو و مکمل
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان