Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پریسا درویشوند بانوی اسنوکرباز قزوینی پس از کسب مدال نقره در مسابقات کشوری در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: خوشبختانه تجربه خوبی از مسابقات کشوری کسب کردم و از این تجربه استفاده و تلاش می کنم تا در جشنواره کشوری اسنوکر مدال طلا را ازآن خود کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درویشوند خاطرنشان کرد: در مسابقات کشوری که سطح بالایی داشت تمام عنوان داران شرکت داشتند.

وی با اشاره به همگروهی با حریفانی از تهران و گیلان درمورد رقابت خود در این مسابقات توضیح داد:ابتدا با ارمغان حسنی دارنده رنکینگ دوم بازی کردم و این حریف را دو بر صفر شکست دادم و بعنوان سرگروه وارد جدول حذفی شدم.

درویشوند افزود:سه بازی را با نتیجه دو بر صفر بردم و به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافتم.

وی خاطرنشان کرد:در نیمه نهایی پری بهاروندی از تهران را شکست دادم و به فینال راه یافتم.

بانوی نقره ای اسنوکر قزوین با اشاره به رقابت پایاپای در فینال افزود: خستگی عاملی شد تا در این دیدار نتوانم موفق شوم چراکه فاصله زمانی بازی نیمه نهایی تا فینال بسیار کوتاه بود.

وی با اشاره به در پیش بودن جشنواره کشوری اسنوکر خاطرنشان کرد: این مسابقات از اهمیت زیادی برخورداراست و سال گذشته موفق به کسب سوم انفرادی و اول تیمی شدم.

بانوی نقره ای اسنوکر قزوین با بیان اینکه روزی 8ساعت در این رشته تمرین دارم افزود: اسنوکر بانوان ضعف هایی دارد چراکه اکثر باشگاه ها در بخش آقاین سرمایه گذاری و فعالیت می کنند و آنها از امکانات و میز تمام وقت استفاده می کنند.

درویشوند با اشاره به راه اندازی آکادمی اسنوکر در قزوین ادامه داد: این آکادمی به تازگی راه افتاده و آقایان و بانوان می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت دوساله خود در این رشته اذعان کرد: با تیم ملی آماده مسابقات جهانی و آسیایی می شویم که امیدوارم در این مسابقات هم نتیجه خوبی بگیریم.

این عضو تیم ملی اسنوکر بانوان تصریح کرد:دوسال است که عضو تیم ملی هستم و در مسابقات کشوری هم با تیم استان قزوین در میادین حاضرمی شوم.

درویشوند با تشکر از حمایت همه جانبه خانواده و مسئولان استان قزوین گفت: اسنوکر قبلا ورزش متمول ها بود ولی الان امکانات در اختیار همه قرارداده شده و در بخش آقایان و بانوان شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی خانواده سرمایه گذاری مدال طلا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!