Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:45:53 GMT

توطئه به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی شکست خورده است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۵۱۰

توطئه به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی شکست خورده است

اسلام آباد - ایرنا - رهبر حزب موتلفه مجلس عمل پاکستان و رهبر حزب علمای اسلام شاخه فضل با انتقاد از برخی اقدامات در منطقه برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی گفت: توطئه به رسمیت شناختن اسرائیل، شکست خورده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از تلویزیون «دنیا» پاکستان، جمعی از مردم شهر لاهور با همکاری مجلس متحده عمل پاکستان و مجلس جهانی ختم نبوت، در اعتراض به برخی سخنان نماینده مجلس ملی پاکستان با موضوع رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«فضل الرحمان» در جمع راهپیمایان گفت که اجازه نمی دهند تا توطئه هایی نظیر به رسمیت شناختن اسرائیل موفق شود.
وی افزود: نمایندگان پارلمانی حزب تحریک انصاف در شبکه های تلویزیونی به رسمیت شناختن اسرائیل را ترغیب می کنند که مورد انتقاد جدی است.
فضل الرحمان ادامه داد: مسلمانان پاکستان حمایت از مردم فلسطین و کشمیر را ادامه داده و اجازه نمی دهند که پاکستان درآغوش آمریکا و اسرائیل قرار گیرد.
از زمان انتشار خبر فرود یک فروند هواپیمای رژیم صهیونیستی در فرودگاه اسلام آباد و توقف چند ساعته آن واظهار نظرهای جنجالی «عاصمه حدید» نماینده مجلس ملی پاکستان، روابط تل آویو و اسلام آباد در کانون توجه رسانه ای قرار گرفت.
«عاصمه حدید » در سخنرانی خود در مجلس ملی پاکستان گفته بود: باید اسرائیل را به رسمیت شناخت.
سخنان «عاصمه حدید» نماینده مجلس ملی این کشور از حزب تحریک انصاف با واکنش شدید کاربران شبکه های اجتماعی و شخصیت های مذهبی و حزبی این کشور مواجه شد.
این احزاب معتقدند که حزب تحریک انصاف درصدد به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است و سخنان وی برخلاف تعلیمات قرآن، احادیث و تعلیمات اسلامی است.
احزاب مذهبی پاکستان تاکید کردند که آنها هرگز اجازه نمی دهند که یهودیان در دستیابی به اهداف خود در پاکستان موفق شوند.
آساق**6125**1337

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي پاكستان و اسرائيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • «طوفان الاقصی» بزرگترین شکست نظامی را برای اسرائیل رقم زد
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است