Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@11:36:04 GMT

احیای امر به معروف در جامعه نیازمند عزم عمومی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۶۴۴

احیای امر به معروف در جامعه نیازمند عزم عمومی است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در دیدار با حجت‌الاسلام سید احمد موسوی معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر در روز شنبه، 26 آبان‌ماه در سخنانی اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند عزم عمومی است.
وی بیان کرد: قوانین امر به معروف و نهی از منکر بایستی برای آمرین امر به معروف و نهی از منکر به‌صورت کامل و شفاف تشریح و تبیین شود زیرا گاهی آنان در روند اجرای این فریضه الهی دچار مشکل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام انصاری‌راد با بیان اینکه حضور جوانان و تشویق آن‌ها در انجام فعالیت‌های فرهنگی این فریضه دینی مهم خواند و اضافه کرد: آسیب‌های متعددی در این حوزه وجود دارد که می‌بایست با برنامه‌ریزی این موانع اصلاح شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خودسازی را یکی از ویژگی‌های مهم برای تهذیب نفس خواند و یادآور شد: اگر این خصایص بیش از گذشته در بین افراد جامعه تقویت شود بی‌شک روند اصلاح جامعه نیز رشد پیدا خواهد کرد.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد در پایان گفت: جامعه با مشکلات متعددی در حوزه فرهنگی روبه‌روست و تمام صدمات، لطمات، فساد‌ها و تحقیر‌ها به سبب احیا نبودن این دو فریضه مهم در جامعه و توجه نکردن به این فریضه الهی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود