Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نمایش «خانه برناردا آلبا» به کارگردانی علی رفیعی به عنوان سومین اثری که این کارگردان و طراح مطرح تئاتر ایران از نمایشنامه‌های فدریکو گارسیا لورکا شاعر و نمایشنامه‌نویس اسپانیانی روی صحنه می‌برد، با حضور رویا تیموریان، مریم سعادت و مائده طهماسبی، از ۱۴ آذر اجرای عمومی خود را در تالار وحدت آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویا تیموریان پیش از این در نمایش «عروسی خون» و مریم سعادت در نمایش‌های «رومئو و ژولیت»، «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان فراهانی» و همچنین فیلم‌های «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و «آقا یوسف» با علی رفیعی همکاری داشته‌اند.

مائده طهماسبی نیز در فیلم «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» علی رفیعی به ایفای نقش پرداخته است.

فروش بلیت نمایش «خانه برناردا آلبا» از طریق سامانه «ایران نمایش» www.irannamayesh.com انجام می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی رفیعی خانه برناردا آلبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همای سعادت دوباره در دسترس نکونام

به گزارش "ورزش سه"، سعادت حردانی که به دلیل مصدومیت دو دیدار اخیر تیمش مقابل مس رفسنجان و آلومینیوم اراک را از دست داده بود، در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرده و این شانس را دارد تا در صورت تایید پزشکان و صلاحدید کادرفنی به ترکیب تیمش بازگردد.

سعادت حردانی که به‌عنوان یکی از بازیکنان ملی‌پوش استقلال به میدان می‌رود در اولین تمرین پس از بازگشت از اردوی ملی مصدوم شد و حالا با تمام شدن مصدومیتش انگیزه فراوانی برای بازگشت به لیگ برتر دارد.

استقلالی‌ها فردا و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهند رفت و امیدوارند تا در حضور هواداران پر شور خود بتوانند سه امتیاز شیرین را کسب کنند و به صدرنشینی خود ادامه بدهند.

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • طهماسبی: دفاع بازدارنده و پیشگیرانه نه تنها حق بلکه یک وظیفه است
  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین برخلاف منشور سازمان ملل است
  • ابراز تاسف سازمان همکاری اسلامی از وتوی ضدفلسطینی آمریکا
  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • همای سعادت دوباره در دسترس نکونام
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!