Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون الهامی سرپرست سازمان والیبال ساحلی در آستانه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته والیبال ساحلی گفت: از روز 27 آبان این مسابقات با ورود تیم ها آغاز می شود. با همه استان ها برای حضور در این المپیاد مکاتبه کردیم و آخرین فرصت ثبت نام نیز روز 27 آبان ماه است و تا فردا تعداد تیم ها مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات در مجموعه ورزش های ساحلی غدیر بندرعباس در روزهای 28 و 29 آبان ماه برگزار می شود و هر تیم با 3 بازیکن و یک مربی- سرپرست در این مسابقات حاضر می شود.

الهامی در بخش بعدی صحبت های خود درباره برگزاری این المپیاد، اضافه کرد: این المپیاد برای بازیکنان زیر 14 است. طرح برگزاری این مسابقات از سوی وزارت ورزش و جوانان ارائه شده و در تمامی رشته های ورزشی برگزار می شود تا استعدادهای برتر شناسایی شوند.

سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در پایان درباره اهداف فدراسیون از این المپیاد گفت: هدف اول شناسایی استعدادهای استانی است. در هر استان مسابقات داخلی انجام شده و خروجی آنها به تیم استانی منتج شده و ما اکنون مستعدین را شناسایی می کنیم تا پشتوانه های تیم های ملی باشند. استعدادیاب های فدراسیون و مربیان تیم های ملی نیز در اینجا حضور دارند تا استعداد ها را شناسایی کنند و ما این افراد را برای اردوهای بعدی زیر نظر می گیریم تا پشتوانه خوبی برای تیم های نوجوانان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم های ملی رشته های ورزشی والیبال وزارت ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو