Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@23:52:52 GMT

کاهش 150 تومانی نرخ مرغ در بازار

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۷۱۹

به گزارش وانانیوز، 

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 150 تومانی نرخ مرغ گرم نسبت به اواخر هفته گذشته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 7 هزار و 200، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 9 هزار و 800، توزیع درب واحدهای صنفی 10 هزار و خرده فروشی 10 هزار و 900 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 9 هزار و 900 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 10 هزار و 900 تومان است.

یوسف‌خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف 18هزار، سینه بدون کتف 19 هزار و فیله مرغ 21 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی عرضه و تقاضا را دلیل اصلی نوسان قیمت مرغ در بازار اعلام کرد و افزود: کاهش اعلام بار از طرف مرغداران در افزایش قیمت مرغ تاثیر بسزایی دارد.

 

وی از کاهش عرضه مرغ در بازار خبر داد و گفت: با توجه به صدور مجوز صادرات و کاهش تولید، عرضه مرغ در بازار تعریفی ندارد و پیش بینی می شود که با افزایش تقاضا، قیمت مرغ با نوساناتی روبرو شود.

یوسف‌خانی در پایان حداقل قیمت واقعی مرغ زنده را 7 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ 10 هزار و 900 تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مرغداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا و سکه

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی اما افت کرده و با کاهش ۸۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۰ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه و ربع سکه مانند دیروز به ترتیب ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. قیمت سکه یک گرمی هم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود با کاهش حدود ۴ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟