Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از ساخت و تعمیر ۳۱ واحد مسکونی محرومان در استان‌های سیستان و بلوچستان و مرکزی در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، مصطفی خاکسار‌قهرودی با بیان اینکه کمک به ساخت، تعمیر، تکمیل و بازسازی منازل مسکونی محرومان در راستای محرومیت‌زدایی و تسهیل امر بازگشت به روستا از جمله اقداماتی بوده که معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در 2 سال اخیر انجام داده است، اظهار داشت: در این راستا 25 واحد مسکونی در استان سیستان و بلوچستان و 6 واحد مسکونی در استان مرکزی در 6 ماه نخست سال جاری ساخت و تعمیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدامات به واسطه دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های سیستان و بلوچستان و مرکزی انجام شده است، عنوان کرد: در استان سیستان و بلوچستان، 12 منزل در منطقه سیستان و 13 منزل نیز در مناطق محروم خاش و زاهدان بهسازی و تعمیر شده است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به برخی اقدامات دیگر این معاونت در احداث و بازسازی منازل محرومان، عنوان کرد: در سال گذشته نیز 258 واحد مسکونی که در سیل شهرستان تایباد و خواف استان خراسان‌رضوی تخریب شده یا آسیب دیده بودند، با مساعدت آستان قدس رضوی بازسازی و تعمیر شدند، همچنین به 130 نفر از سیل زدگان برای ساخت محل نگهداری دام تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد.

خاکسار قهرودی خاطرنشان کرد: بازسازی و اجرای کامل کارهای ساختمانی و تأسیساتی 45 منزل مسکونی در روستاهای محروم تیمور آباد، بصرآباد و ماسوله حاشیه شهر مشهد از دیگر اقدامات انجام شده است.

خاکسار همچنین به کمک بیش از 92 میلیارد ریالی این نهاد به زلزله زدگان استان کرمانشاه در سال 96 اشاره و تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه مبلغ 4 میلیارد ریال توسط معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی ویژه تجهیز واحدهای مسکونی زلزله زدگان معلول، بی‌سرپرست و محروم استان کرمانشاه کمک شد، علاوه بر این با هماهنگی شرکت ساختمانی بتن ماشین قدس رضوی، بتن مورد نیاز 2 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط این شرکت با حداقل هزینه دریافتی تأمین شد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر